۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۴۳۵۷۱۰
حجت الاسلام ادیب یزدی:

مسأله قدس موضوع اصلی و حائز اهمیت برای نظام و ملت ایران است

حجت الاسلام ادیب یزدی گفت: جنایات و کشتار رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین و قدس شریف، دل تمامی مسلمانان جهان را آزرده است و این در حالی بوده که بسیاری از لایه‌های پنهانی و مخوف جنایات اسرائیل در فلسطین، رسانه‌ای و خبری نمی‌شود.
حجت الاسلام ادیب یزدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام مرتضی ادیب یزدی، استاد حوزه و دانشگاه، ظهر امروز در سخنرانی مراسم راهپیمایی روز قدس در اردبیل با اشاره به خصوصیات اخلاقی امام علی(ع)، خاطرنشان کرد: یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های بارز اخلاقی مولای متقیان امام علی(ع)، اجرای احکام الهی به طور کامل بود.

 

وی افزود: تحولات زمانه و حکومت‌داری ذره‌ای در دل مولای متقیان برای ادامه مسیر در راه حق و عدالت، تردیدی ایجاد نکرد و شهادت خود را نیز رستگاری اعلام کردند که در واقع این رستگاری چیزی جز حرکت در مسیر اسلام ناب محمدی(ص) نیست.

 

حجت الاسلام ادیب یزدی با اشاره به تاثیرپذیری پیروزی انقلاب اسلامی ایران با رهبریت امام خمینی(ره) از آموزه های اخلاقی، دینی و حکومت داری امیرالمومنان علی(ع)، تصریح کرد: انقلاب عظیم جمهوری اسلامی ایران با رهبریت امام خمینی(ره) بنیان‌گذاری شد که متأثر از آموزه‌های امام علی(ع) بوده و این انقلاب محصول عاشورا و مکتب امام حسین(ع) است که باید آموز‌ه‌های امام علی(ع) آویزه گوشمان باشد.

 

استاد حوزه و دانشگاه، بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران از زمان پیروزی در سال 57 تا به امروز بر سر حرف خود مانده است و دشمنان این نظام سعی دارند با توطئه‌های فرهنگی جوانان و نسل جدید انقلاب اسلامی ایران را نسبت به این انقلاب بدبین کنند و باید دقت کنیم که انحرافی از اهداف این انقلاب بزرگ صورت نگیرد و وظیفه جوانان این است که از میراث امام(ره) و انقلاب دفاع کنند.

 

حجت الاسلام ادیب یزدی، تصریح کرد: از جمله اهداف مهم انقلاب اسلامی ایران می‌توان به استکبار ستیزی و حمایت از مظلوم اشاره کرد که با توجه به این موضوع، امروز مساله قدس شریف موضوع اصلی و حائز اهمیت برای نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران است.

 

وی بیان کرد: جنایات و کشتار رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین و قدس شریف، دل تمامی مسلمانان جهان را آزرده است و این در حالی بوده که بسیاری از لایه‌های پنهانی و مخوف جنایات اسرائیل در فلسطین، رسانه‌ای و خبری نمی‌شود که سالیان سال، دست به کشتار مردم مظلوم این سرزمین زدند و حتی به زنان و کودکان معصوم نیز رحم نمی‌کنند.

 

این استاد حوزه و دانشگاه، ادامه داد: بسیاری از گروه‌های تروریستی و تکفیری از جمله داعش که دست به کشتار مسلمانان در کشورهای منطقه می‌زنند و در طول تاریخ بشری این گونه رفتارهای وحشیانه بی‌سابقه بوده است، دست پرورده آمریکا، اسرائیل و وهابیت هستند که حدود 30 سال است این کشورها برای تقویت گروه‌های تروریستی در منطقه خاورمیانه اهتمام ویژه‌ای دارند.

 

حجت الاسلام ادیب یزدی، افزود: این کشورها برای اینکه مسلمانان را به جان یکدیگر انداخته و خون و کشت و کشتار راه بیاندازند، شبانه روز در حال تلاش و فعالیت هستند و سعی دارند با تقویت این گروه‌ها در منطقه، به انقلاب اسلامی ایران ضربه بزنند که باید بگوییم جوانان و رزمندگان ایران اسلامی و افرادی مانند سردار سلیمانی و همرزمانش و سایر نیروهای نظامی و امنیتی ایران توطئه‌های آنان را خنثی کردند.

 

وی اظهار داشت: امنیت و آسایش امروز کشورمان را مدیون شهدای مدافع حرم هستیم و جایگاه این شهداء بسیار رفیع بوده چرا که با دفاع از حریم اهل بیت(ع) و مقابله با گروه های تکفیری و تروریستی امنیت و آسایش را برای مردم ایران به ارمغان آوردند./937/202/ب3

ارسال نظرات