۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۴۳۶۲۴۸
رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان خبر داد؛

افزايش سهميه عتبات دانشگاهيان و قرعه كشي مجدد

حجت الاسلام والمسلمين فقيهي گفت: اعزام دانشجويان به عتبات عاليات از اول مرداد آغاز و تا هشتم آبان ادامه خواهد يافت و در مجموع حدود ۱۷ هزار نفر از دانشگاهيان سراسر كشور به عتبات عاليات اعزام خواهند شد.
حجت الاسلام والمسلمين فقيهي، رئيس ستاد عمره و عتبات عاليات دانشگاهيان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمين فقيهي، رئيس ستاد عمره و عتبات عاليات دانشگاهيان از افزايش سهميه اعزام به عتبات عاليات دانشگاهيان خبر داد و گفت: مقرر شده بود در پانزدهمين دوره اعزام دانشگاهيان به عتبات عاليات ۱۳هزار نفر اعزام شوند، اما به دليل استقبال زياد، اين تعداد به حدود ۱۷ هزار دانشگاهي افزايش داده شد.

 

وي با اعلام اين مطلب كه اسامي زائرين اصلي و ذخيره از دانشگاهيان متقاضي اعزام به عتبات پس از قرعه‌كشي در سايت www.labbayk.ir اعلام شده است، گفت: سهميه اضافه شده به نسبت تاريخ هايي كه ثبت نام بيشتري دارند، قرعه كشي خواهد شد.

 

فقيهي گفت:اعزام دانشجويان به عتبات عاليات از اول مرداد ماه آغاز و تا ۸ آبان ماه ادامه خواهد يافت و در اين مدت درمجموع حدود ۱۷ هزار نفر از دانشگاهيان سراسر كشور به عتبات عاليات اعزام خواهند شد.

 

وي افزود:با نزديك شدن به عيد سعيد فطر قرعه كشي سهميه جديد در قالب ۱۱۰ كاروان به صورت اينترنتي روز دوشنبه ۱۴ تيرماه توسط ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان انجام خواهد شد و نتايج از ۱۵ تير ماه از طريق سايت لبيك به اطلاع پذيرفته شدگان محترم خواهد رسيد.

 

گفتنی است، متقاضياني كه در مرحله اول قرعه كشي انتخاب نشده اند مي توانند با مراجعه به لينك مشاهده نتايج قرعه كشي عتبات از ساعت ۱۶ روز سه شنبه ۱۵تيرماه در سايت لبيك نتايج را مشاهده کنند./1330/د102/ی

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حج

ارسال نظرات