۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۴۳۶۶۱۰
همزمان با سراسر کشور؛

نماز عید فطر در زنجان اقامه شد

نماز عید سعید فطر صبح امروز همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده مردم مؤمن زنجان در مصلای خاتم الانبیا(ص) به امامت حجت‌‌الاسلام والمسلمین خاتمی اقامه شد.
نماز عید فطر دامغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، نماز عید سعید فطر صبح امروز همزمان با اقصی نقاط کشور و با حضور گسترده و با شکوه مؤمنان در مصلای خاتم الانبیا(ص) و به امامت نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان برگزار شد.

 

بنابر این گزارش؛ طبق اعلام و قرار قبلی مسؤولان ستاد اقامه نماز استان زنجان، در صورتی که امروز، روز عید فطر از سوی دفتر مقام معظم رهبری اعلام می شد، طبق سنوات گذشته نماز عید در مصلای بزرگ این شهر اقامه می شد؛ که همین گونه نیز اتفاق افتاد و صبح امروز بار دیگر مصلای زنجان شاهد حضور عاشقان و دلدادگان به نماز بود.

 

هوا که کم کم روشن شد از گوشه و اطراف و خیابان های مجاور مصلی، آرام آرام جماعت عاشق و دلداده که یک ماه را به روزه داری در این هوای گرم پرداخته بودند و امروز قرار بود مزد عبادت یک ماهه خویش را بگیرند، به سوی میعادگاه نماز سرازیر شده و هر کدام در گوشه ای آرام نشسته و مشغول گفتن اذکار تکبیر قبل از نماز عید شدند.

 

بنابر اعلام قبلی سازمان اتوبوسرانی و حمل و نقل شهری استان و مانند سنوات گذشته، امروز نیز این ناوگان با تمام ظرفیت خود در خدمت نماز گزاران بود و از تمامی نقاط شهر مؤمنان را برای اقامه نماز عید فطر در رأس ساعت مقرر به مصلی و محل اقامه نماز رساندند./203/949/ب1

ارسال نظرات