۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۴۳۶۶۲۴
حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری:

حضور همیشگی در راه دفاع از دین و اسلام، رمز محبوبیت سردار سلیمانی است

نماینده ولی فقیه در استان کرمان در خطبه‌های نماز عید فطر، گفت: رمز محبوبیت سردار سلیمانی در کشور، حضور همیشگی وی در راه دفاع از دین و اسلام است.
امام جمعه کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین سید یحیی جعفری، در خطبه های نماز عید سعید فطر با تبریک این عید فرخنده، گفت: ماه رمضان فرصتی برای زدودن آلودگی ها از روح و جان و حرکت به سمت قرب الی الله است.

 

خطیب نماز عید فطر کرمان در ادامه با اشاره به حضور سردار حاج قاسم سلیمانی در مصلای کرمان، افزود: رمز محبوبیت این سردار رشید اسلام در کشور، حضور همیشگی وی در راه دفاع از دین و اسلام است.

 

امام جمعه کرمان همچنین به روند ساخت و ساز مصلای کرمان اشاره کرد و اظهار داشت: اگر کمک و رسیدگی های مسؤولان استان نباشد، نمی توان در مدت تعیین شده ساختمان مصلا را تحویل گرفته و شاهد حضور پرشکوه نماز گزاران در نمازهای جمعه باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ادامه داد: ساخت و ساز مصلا مرهون کمک های خیران و نمازگزاران است که جای قدردانی و تشکر دارد.

 

وی بیان کرد: پیامبر اکرم می فرماید؛ اجر کسی که با داشتن همه امکانات می تواند به سوی شهوات برود ولی عفت می ورزد از کسی که در راه خدا شهید شده است، کمتر نخواهد بود و مقامی عالی و بلند به آنان اعطا خواهد شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین جعفری در پایان با اشاره به روز ۲۱ تیر روز عفاف و حجاب، گفت: یکی از مسائلی که جامعه امروز ما درگیر آن می باشد عدم رعایت مساله حجاب و عفاف است که توجه همه مردم به ویژه بانوان را در این زمینه می طلبد./202/9705/ب1

ارسال نظرات