۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۴۳۶۸۱۲

برپایی نمایشگاه بین المللی کاریکاتور هولوکاست

مسؤول روابط عمومی حوزه هنری خوزستان از برپایی نخستین نمایشگاه آثار بین المللی کاریکاتور هولوکاست در خوزستان با مشارکت 50 هنرمند داخلی و خارجی خبر داد.
هولوکاست

محمد محمدزاده، مسؤول روابط عمومی حوزه هنری خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نمایشگاه بین المللی کاریکاتور هولوکاست را در بردارنده 35 اثر برگزیده از دومین جشنواره بین المللی کاریکاتور با موضوع هولوکاست دانست و افزود: این نمایشگاه به مدت 10 روز دایر و آثار برگزیده در محل گالری اشراق حوزه هنری خوزستان در معرض دید هنرمندان و عموم قرار گرفته است.

 

مسؤول روابط عمومی حوزه هنری خوزستان با بیان اینکه در نخستین نمایشگاه بین المللی هولوکاست در خوزستان آثار برگزیده 50 هنرمند خارجی در معرض دید عموم قرار داده شده است، خاطرنشان کرد: هنرمندانی همچون مازیار بیژنی، شهرام رضایی، منصور مقدم، سامان احمدی، محمود نظری و جابر اسدی از کشورمان و هنرمندان کشورهای سوریه، یمن، اندونزی، ترکیه، فرانسه، پرو و کلمبیا آثار خود را با موضوع هولوکاست و جنایات رژیم اشغالگر قدس علیه مسلمانان تهیه و در معرض عموم قرار می دهند.

 

این مقام مسؤول در ادامه گفت: با همکاری انجمن نمایش اهواز و در تالار آفتاب، نمایشگاه غزه و هولوکاست در اختتامیه جشنواره مذهبی، فرهنگی و هنری شهر بیدار برگزار و مورد اسقبال علاقه مندان به هنر تجسمی قرار گرفت.

 

محمدزاده در پایان با اشاره به برپایی نمایشگاه «هولوکاست» تا ۲۳ تیرماه جاری در محل گالری اشراق حوزه هنری اهواز، تصریح کرد: حوزه هنری خوزستان این آمادگی را دارد تا با همکاری ستاد اقامه نماز جمعه در سایر شهرستان­‌های استان این نمایشگاه را به صورت هفتگی برگزار کند./303/9456/ب1

ارسال نظرات