۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۴۳۶۸۱۹
سازمان اوقاف شیعه عراق:

داعش روی اخلاق و انسانیت پا گذاشته است

سازمان اوقاف شیعه عراق ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به شهر بلد خاطرنشان کرد که داعش پای خود را روی اخلاق و انسانیت گذاشته است.
سازمان اوقاف شیعیان عراق

به گزارش خبرگزاری رسا، سازمان اوقاف شیعه عراق با صدور بیانیه‎ای حمله تروریستی به شهر بلد که منجر به کشته و مجروح شدن جمعی از مردم این کشور شد را به شدت محکوم کرد و افزود: بار دیگر دست‎های تروریستی، تکفیری و بعثی، ملت عراق را قلع و قمع کرده و فاجعه جدیدی در حرم مطهر سید محمد بن امام هادی (ع) ایجاد کرد.

 

سازمان اقاف شیعیان عراق از سکوت مجامع عربی و اسلامی در برابر جنایت‎های این کشور انتقاد کرد و افزود: داعش با کشتار انسان‎های بی‎گناه پای خود را روی قوانین اخلاقی و انسانی گذاشته است.

 

در این بیانیه نوشته شده است: از حکومت عراق و همه مسؤولان سیاسی می‎خواهیم که به مسؤولیت تاریخی و انسانی خود در برابر خداوند، مردم عراق و جهانیان عمل کنند و با مشت آهنین به مبارزه با تروریسم بپردازند.

 

سازمان اوقاف شیعیان عراق بر ضرورت حفظ وحدت در همه زمینه‎ها تاکید کرد و اظهار داشت: تروریسم درپی شعله‎ور کردن آتش فتنه طائفه‎ای در عراق است بر همین اساس باید در برابر اقدامات افراطی موضع گرفته شود./994/ب903/د

ارسال نظرات