۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹
کد خبر: ۴۳۶۸۲۶

فروش بیش از سیزده هزار نسخه در پایان سومین روز از طرح تابستانه کتاب

با وجود سپری شدن تنها سه روز از طرح تابستانه کتاب، تعداد کتاب‌های فروخته شده به بیش از 13 هزار و 500 نسخه رسیده است.
طرح تابستانه کتاب

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خانه کتاب، تاکنون کتاب‌های «هادی الصالحین (ارتباط با خدا)» انتشارات آیین دانش، «من پیش از تو» انتشارت آموت ، «بیشعوری» انتشارات تیسا، «شازده کوچولو» انتشارات نگاه، «پس از تو (ادامه رمان من، پیش از تو)» انتشارات آموت، «داستان خرس‌های پاندا» انتشارات شمشاد، «جزء از کل» انتشارات چشمه و «هنر شفاف اندیشیدن» انتشارات چشمه در صدر پرفروش‌ترین کتاب‌‌ها در طرح تابستانه کتاب هستند.

 

بر اساس آخرین آمار طرح تابستانه کتاب، «هادی الصالحین (ارتباط با خدا)» با ترجمه استاد حسین انصاریان که با موضوع دعا و زیارتنامه‌ها در قطع جیبی، 288 صفحه، شمارگان 20000 نسخه با بهای 1300 تومان از سوی انتشارات آیین دانش منتشر شده است، رتبه نخست را در فروش این طرح به خود اختصاص داده است.

 

همچنین کتاب «من پیش از تو» نوشته جوجو مویز نویسنده انگلیسی با ترجمه مریم مفتاحی که در قطع رقعی، 536 صفحه، شمارگان 2200 نسخه با بهای 22500 تومان از سوی انتشارت آموت راهی بازار نشر شده است، در رتبه دوم فروش طرح تابستانه کتاب قرار دارد.

 

کتاب «بیشعوری» راهنمای عملی شناخت و درمان خطرناک‌ترین بیماری تاریخ بشریت اثر خاویر کرمنت که با ترجمه محمود فرجامی در قطع رقعی، 232 صفحه، شمارگان 5000 نسخه با بهای 15000 تومان از سوی انتشارات تیسا منتشر شده است، جایگاه سوم را در میان پرفروش‌ها کسب کرده است.

 

در طرح «تابستانه كتاب» كتاب‌های عمومی از 20% تخفيف و كتاب‌های كودك و نوجوان از 25% تخفيف برخوردار می‌شوند.

 

طرح «تابستانه كتاب» در بازه زمانی يك ماهه، از 16 تير تا 15 مرداد امسال در كتابفروشی‌های عضو اين طرح اجرا می‌شود./998/د102/ق

 

   

 

 

 

 

ارسال نظرات