۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۴۳۶۸۲۷

آغاز مصاحبه پذیرش طلاب مدارس علمیه تبریز در سطح ۱

حجت الاسلام ناصری از آغاز مصاحبه پذیرش طلاب مدارس علمیه تبریز خبر داد و گفت: از طلابی که موفق به شرکت در آزمون ورودی حوزه‌های علميه شده اند، در صورت داشتن اولویت پذیرش در تبریز جهت شرکت در مصاحبه پذیرش دعوت به‌عمل‌آمده است.
مدرسه علمیه

حجت‌الاسلام صمد ناصری، مدیر حوزه علمیه تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، از آغاز مصاحبه پذیرش طلاب مدارس علمیه تبریز خبر داد و افزود: از طلابی که موفق به شرکت در آزمون ورودی حوزه‌های علميه شده و حائز رتبه قبولی شدند در صورت داشتن اولویت پذیرش در استان جهت شرکت در مصاحبه پذیرش دعوت به‌عمل‌آمده است.

 

وی بابیان اینکه از طلاب متقاضی حضور در مدارس علمیه تبریز برای مصاحبه اعتقادی و اخلاقی دعوت به‌عمل‌آمده است، تأکيد کرد: مدارس علميه سطح استان مصاحبه پذیرش طلاب متقاضی تحصيل در آن مدارس را خود بر عهده‌ دارند، بنابراین طلاب متقاضی هر مدرسه در آن مدرسه مصاحبه خواهند شد.

 

مدیر مدرسه علمیه تبریز با اشاره به محل برگزاری مصاحبه پذیرش حوزه علمیه، ادامه داد: مصاحبه مدارس سطح شهر تبریز متمرکز در مدرسه علميه وليعصر(عج) تبریز است، از این‌رو طلاب متقاضی مدارس مختلف سطح شهر تبریز جهت شرکت در مصاحبه لازم است به مدرسه علميه وليعصر(عج) مراجعه کنند.

 

وی در ادامه آمار متقاضی شرکت در مصاحبه را اعلام کرد و گفت: حدود 380 نفر متقاضی شرکت در دوره مصاحبه پذیرش در تبریز داریم که از این ميان 150 نفر از طلاب برای مصاحبه دعوت‌شده‌اند، از باقی‌مانده طلاب متقاضی نیز دعوت به عمل خواهد آمد که از این میان در حدود 200 نفر برای دوره میثاق طلبگی انتخاب خواهند شد.

 

حجت‌الاسلام ناصری بابیان اینکه متقاضيان پذیرفته‌شده از مصاحبه ورودی بعد از شرکت در دوره اختبار، از ابتدای سال تحصيلی جاری جهت تحصيل در مدارس علميه مربوطه حضور خواهند داشت، تصریح کرد: مصاحبه پذیرش تا روزهای آتی نيز ادامه خواهد داشت.

 

وی با تأکید بر تربیت طلبه تراز انقلابی، ابراز داشت: طلاب به عنوان سربازان امام زمان (عج) مسؤولیتی سنگین و خطیر را عهده دار می شوند و در این راه باید با مبانی عمیق دین و سیره انقلاب آشنایی پیدا کرده و در راه تحقق اهداف و آرمان های انقلاب و اسلام گام بردارند.

 

مدیر مدرسه علمیه تبریز خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سال های اخیر شاهد گرایش بیشتر نسل جوان به تحصیل علوم دینی هستیم و امید است با تداوم این روند، گام های مؤثری در راستای اعتلای آرمان های اسلام و اصلاح فرهنگ جامعه برداشت و در مقابل هجمه های دشمنان ایستادگی کرد.

 

وی پایبندی طلاب به اصل ولایت فقیه را بسیار مهم دانست و گفت: طلاب در آینده مبلغ دین بوده و اثرگذاری ویژه ای بر افکار جامعه خواهند داشت از این رو باید اعتقاد و التزام آنها به ولایت فقیه و دین مبین اسلام محرز شود، طلاب مدافعان حقیقی ولایت و انقلاب اسلامی هستند./302/854/ب1

ارسال نظرات