۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۴۳۶۸۷۷
استاد حوزه و دانشگاه:

حقوق های نجومی مانعی در مسیر توسعه اقتصادی کشور است

استاد حوزه و دانشگاه گفت: حقوق های نجومی مانعی در مسیر توسعه اقتصادی کشور است و اقتصاد کشور را فلج می کند که باید مراقبت های شایسته ای صورت گیرد.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه امشب در جمع مدیران بخش های دابودشت و دشت سر با بیان این که خدمت به مردم ثمرات و برکات ارزشمندی دارد، افزود: مدیران باید از همه فرصت ها در راستای خدمت صادقانه و خالصانه به مردم استفاده کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران اظهارداشت: مردم ما بهترین هستند که در همه صحنه های مورد نیاز انقلاب اسلامی حضوری فعال و اثربخش دارند و ما نیز باید قدردان و خدمت گزار این عزیزان باشیم.

وی با اشاره به این که بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری زمینه ساز عزت و اقتدار نظام اسلامی می شود، گفت: باید از همه فرصت ها در راستای پیشرفت و توسعه ایران اسلامی بهره گیری کنیم.

حجت الاسلام تقی زاده اظهارداشت: مدیران باید رهنمودهای رهبری انقلاب را در جامعه اجرایی کرده و در تحقق مطالبات مقام معظم رهبری کوشا باشند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به نام گذاری سال 95 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهارداشت: ضرورت دارد با برنامه ریزی درست و شایسته در راستای تحقق شعار سال کوشا باشیم.

امام جمعه دابو و دشت سر تصریح کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی برکات و دستاوردهای ارزشمندی دارد که می توانیم با بهره گیری از آن نظام اسلامی را در مسیر پیشرفت و تعالی قرار دهیم.

وی افزود: بهره گیری از ظرفیت های داخلی عاملی در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی است که باید از فرصت های خودبه بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است استفاده کنیم.

حجت الاسلام تقی زاده اظهارداشت: خدمت به مردم باید سرلوحه امور ما باشد و تلاش ما در این راستا است تا بتوانیم زمینه رفع مسائل و مشکلات موجود را فراهم کنیم.

وی با بیان این که در بخش منطقه ای کاستی هایی در اقتصاد و شهرک های صنعتی وجود دارد، گفت: ضرورت دارد برای حمایت از صنایع داخلی اهتمام و تلاش های شایسته ای وجود داشته باشد.

حجت الاسلام تقی زاده اظهارداشت: از حضور معاون اول رییس جمهور و وزرا در استان مازندران تشکر می کنیم اما نیاز است تا مدیریت شایسته ای صورت گیرد و مردم ما منتظر اقدام و عمل هستند.

امام جمعه دابو و دشت سر تصریح کرد: بسیاری از خانواده ها در شهرک های صنعتی مشغول فعالیت و کار هستند که اگر خدایی ناکرده تعطیل شود باز هم مشکلات دیگری را به وجود می آورد.

استاد حوزه علمیه مازندران افزود: ضرورت دارد حمایت های شایسته و لازم از صنایع و تولیدات داخلی صورت گیرد که عاملی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و بهبود وضعیت اقتصاد کشور است.

وی با اشاره به این که کشاورزی باید مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: کشاورزان مظلوم هستند که انتظار داریم نگاه ویژه ای به کشاورزان و فعالان این عرصه وجود داشته باشد.

حجت الاسلام تقی زاده تصریح کرد: باید خدمات شایسته ای در عرصه کشاورزی به فعالان این عرصه صورت گیرد تا بتوانیم سطح تولیدات داخلی کشاورزی را گسترش دهیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که رونق کشاورزی امری مهم و اساسی است که باید در راستای تحقق آن تلاش شود، گفت: عده ای از خواص جامعه به دنبال اختلاس و واردات هستند که نباید شاهد چنین اموری باشیم.

امام جمعه دابو و دشت سر تصریح کرد: واردات در زمان برداشت برنج برخلاف اقتصاد مقاومتی است که باید برنج داخلی در زمان و قیمت مناسب از کشاورزان خریداری شود.

وی با خطاب به دولت درخصوص قطع یارانه ها اظهارداشت: یارانه آن هایی را قطع کنید که سرمایه های زیادی دارند و به فقرای جامعه دهید و تلاش شایسته ای در راستای فقرزدایی جامعه شود.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که اگر فقر باشد فحشا بوجود می آید و اثرات شومی دارد، گفت: ضرورت دارد از فقرای جامعه حمایت کنیم نه این که به دنبال این باشیم اشرافی گری را ترویج دهیم.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که امروز کوخ نشینان جامعه نیازمند حمایت ها و پشتیبانی هستند، افزود: این قشر جامعه همواره در صحنه های مورد نیاز انقلاب حضوری فعال و ارزشمند دارند و از حرم و حریم ولایت دفاع می کنند.

وی اظهارداشت: عزیزانی که امروز درصدد مدیریت حق و حقوق مردم هستند باید متوجه این حقوق های نجومی باشیم که نباید چنین صحنه هایی را شاهد باشیم.

امام جمعه دابو و دشت سر تصریح کرد: نیاز است همه بتوانند از این نعمات الهی بره مند شوند و افرادی که حقوق های نجومی می گیرد باید پاسخگو باشند.

استاد حوزه علمیه مازندران افزود: حقوق های نجومی مانعی در مسیر توسعه اقتصادی کشور است و اقتصاد کشور را فلج می کند که باید مراقبت های شایسته ای صورت گیرد.

وی در بخش پایانی سخنان خود اظهارداشت: جلوه های ویژه ای در ماه رمضان ایجاد شده که حقیقت واقع هرباره می بینیم زیباتر از سال های گذشته حلقه های قرآنی انجام می شود و از جمله آن تلاوت ها و کرسی های قرآنی و افطاری های ساده است.

حجت الاسلام تقی زاده افزود: فلسفه افطاردهی در ماه مبارک رمضان فقرزدایی است که نباید شاهد افطاری های کذایی باشیم که در برخی از تالار ها در حال شکل گیری است.

 استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که در سطح کشور متولیان امر دقت داشته باشند که این امور رصد می شود، گفت: مردم دارند می بینند و خدایی ناکرده اگر به جای پر کردن شکم فقرای جامعه به دنبال پر کردن شکم خود و خانواده هایتان باشید باید جواب پس دهید.

وی اظهارداشت: ضرورت دارد حالات معنوی ماه مبارک رمضان را حفظ کرده و و از این ماه نورانی به عنوان سکویی در مسیر ارتقای معنوی خود استفاده کنیم.

حجت الاسلام تقی زاده افزود: فرصت های ارزشمندی مانند مبارک رمضان رمضان را داشتیم که می طلبد قدردان این ایام بوده و تلاش کنیم اعمال ما در مسیر رضایت حضرت حق گام برداریم./1314/202/ب3

ارسال نظرات