۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۴۳۶۸۹۱
نماینده مجلس خبرگان رهبري:

سازمان ملل با زور و تزوير خط مشي خود را مشخص مي کند

نماینده مجلس خبرگان رهبري با اشاره به اينکه سازمان ملل معمولا با زور و تزوير خط مشي خود را مشخص مي کند، گفت: سازمان ملل خط مشي ثابتي بر اساس عدالت و حق ندارد.
آيت الله محمد حسن فاضل گلپايگاني

آيت الله محمدحسن فاضل گلپايگاني در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا در کاشان، با اشاره به اينکه دنياي غرب نسبت به پيشرفت هاي ايران نگران است و دوست ندارد که ايران در منطقه يک کشور برتر باشد، گفت: ايران اسلامي با وجود تمام محدوديت ها توانسته است در امر دفاعي پيشرفت خوبي داشته باشد.

 

وي افزود: ايران اسلامي براي دفاع از مرزها به فعاليت هاي موشکي مشغول است که موجب واکنش آمريکا و به دنبال آن هواداران اين کشور شده است.

 

آيت الله فاضل گلپايگاني با اشاره به اينکه سازمان ملل معمولا با زور و تزوير خط مشي خود را مشخص مي کند، گفت: سازمان ملل خط مشي ثابتي بر اساس عدالت و حق ندارد.

 

استاد درس خارج حوزه علميه گفت: سازمان ملل متأثر از آمريکا و برخي کشورهاي غربي مسائل ايران را به گونه اي ديگر عنوان مي کنند تا ايران را وادار به عقب نشيني کنند.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبري با اشاره به اينکه دشمن هدف از استقرار سيستم هاي موشکي خود را مقابله با ايران عنوان مي کند، افزود: يکي از اهداف فعاليت هاي دشمن در منطقه، تضعيف روسيه است.

 

وي با بيان اينکه اقدامات دوپهلوي دشمن مربوط به ايران و روسيه مي شود، گفت: دشمن به دنبال تضعيف اين دو کشور است، چرا که ايران و روسيه در مسائل منطقه و سوريه اتفاق نظر دارند.

 

به گفته وي، دشمن تحمل همراهي روسيه، عراق، ايران و سوريه را ندارد و پيشرفت تروريست ها نيز رو به پايان و شکست است.

 

آيت الله فاضل گلپايگاني با تأکيد بر اينکه پيروزي در عراق و سوريه حس مي شود، گفت: دشمن براي تضعيف ايران و روسيه، زمزمه هاي جديدي مطرح مي کند.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبري با بيان اينکه ايران بايد مسائل را رصد و پاسخ هاي مستدل و مستند ارائه کند، گفت: قانونمند عمل کردن ايران موجب عدم کارآيي اقدامات دشمن مي شود./302/1307/ب1

ارسال نظرات