۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۴۳۶۹۱۵
با حضور علما و شخصیت های حوزوی؛

مدیر جدید حوزه های علمیه معرفی شد

آیین تودیع و معارفه مدیر حوزه های علمیه با حضور اعضای شورای عالی، اعضای جامعه مدرسین و مدیران و شخصیت های حوزوی برگزار شد.
آیت الله اعرافی تودیع و معارفه مدیر حوزه های علمیه کشور تودیع و معارفه مدیر حوزه های علمیه کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه های علمیه امروز با حضور شماری ازشخصیت های برجسته حوزوی در مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد.

 

در این مراسم آیات یزدی، استادی، مقتدایی، خاتمی، بوشهری، اعرافی، غروی استادی، مدیران مراکز حوزوی و معاونت های حوزه حضور داشتند.

 

در ابتدای جلسه حجت الاسلام نواب مسؤول دبیرخانه شورای عالی حوزه با تقدیر از خدمات و زحمات آیت الله حسینی بوشهری مدیر سابق، برای مدیر جدید آرزوی موفقیت کرد.

 

در ادامه آیت الله استادی دبیر شورای عالی حوزه، آیت الله حسینی بوشهری مدیر سابق و حجت الاسلام والمسلمین اعرافی مدیر جدید حوزه سخنرانی کردند.

 

آیت الله استادی از همگان خواست مدیر جدید حوزه را در انجام مسؤولیتش یاری دهند. وی همچنین از زحمات و تلاش های آیت الله حسینی بوشهری تشکر کرد.

 

آیت الله حسینی بوشهری نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خود در دوران مدیریت حوزه علمیه، تاکید کرد که با تمام وجود به مدیر جدید حوزه های علمیه کمک خواهد کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین اعرافی نیز ضمن تشکر از عنایت رهبر معظم انقلاب، مراجع تقلید و بزرگان حوزه، اعلام کرد که تغییر و تحولات و جابجایی ها در مدیریت حوزه به صورت محدود خواهد بود.

 

خبرگزاری رسا ضمن خسته نباشید و تقدیر از زحمات و تلاش های آیت الله حسینی بوشهری و تبریک به حجت الاسلام والمسلمین اعرافی مدیر جدید حوزه های علمیه برای وی در این مسؤولیت مهم آرزوی توفیق دارد. /1323/پ202/ج

ارسال نظرات