۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۴۳۷۰۶۳
مدیر کل تبلیغات اسللامی البرز خبر داد؛

برگزاری همایش عفاف و حجاب با حضور ۱۲۰۰نفر در البرز

حجت‌الاسلام مسعودی از برگزاری همایش عفاف و حجاب با حضور ۱۲۰۰نفر در البرز خبر داد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز

به گزارش خبرگزاری رسا در البرز، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی،مدیر کل تبلیغات اسللامی البرز، از برگزاری همایش عفاف و حجاب با حضور ۱۲۰۰نفر در البرزخبر داد.

وی ادامه داد: اداره کل تبلیغات اسلامی البرز در راستای توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اقدام به برگزاری همایش عفاف و حجاب با حضور بانوان فرهیخته و خانواده های البرزی می‌کند.

مسعودی گفت:امروز حجاب باید الگوی همه خانواده ای ما ایرانیان باشد ما مردمی غیوریم که در تمامی صحنه ها چه جنگ چه حمایت از مظلوم حضور فعال داشته به همین منظور باید تلاش کنیم که فرهنگ عفاف و حجاب به‌عنوان یک فرهنگ زیبا در جامعه ما نهادینه شود.

این فعال فرهنگی در البرز،ادامه داد:این همایش در راستای نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب و در راستای حمایت از قوانین و دستورات دین مبین اسلام که تأکید فراوانی بر حفظ حجاب دارد،برگزار خواهد شد.

مسعودی گفت:این اداره کل در نشست آسیب های اجتماعی در البرز به خوبی این امر مهم را رصد کرده و تمام تلاش خود را درراستای ریشه کن کردن فرهنگ بی حجابی بکار خواهد گرفت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز،ادامه داد:در آیات قرآن کریم و احادیث نبوی تأکیدات فراوانی بر حفظ حجاب اسلامی شده است و چنانکه مسئولان و مردم از این امر مهم غافل شوند اثرات غیر قابل جبرانی برای کشور اسلامی ما در بر خواهد داشت.

وی ادامه داد:حجاب به زن شکوه و عظمت خاصی می دهد و زنان ما باید بدانند که آنان الگویی چون زینب سلام الله علیها را دارند با نوی شجاعی که با حجاب اسلامی در کربلا بر بالین برادر شهیدش حاضر شده و می‌گوید:ما رأیت الا جمیلا.

حجت‌الاسلام مسعودی،تصریح کرد:این همان غیرت دینی است که اباعبد الله و یاران باوفایش از خود در برار یزد فاسد نشان دادند وبنابر این مسئولان باید با حمایت همه جانبه از دستگاه های فرهنگی زمینه رشد و توسعه این فرهنگ اصیل را فراهم کنند./922/101/ب3

ارسال نظرات