۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۹
کد خبر: ۴۳۷۱۰۴

فراخوان جذب و اعزام مبلغ خواهر و برادر به مدارس آموزش و پرورش استان تهران

معاونت تبلیغ و آموزش‏ های کاربردی حوزه‏ علمیه استان تهران از بین طلاب و روحانیان واجد شرایط برای اعزام و تبلیغ در مدارس امین و سمپاد جذب و گزینش می کند.
فراخوان جذب و اعزام مبلغ و مبلغه به مدارس آموزش و پرورش استان تهران

به گزارش خبرگزاری رسا، معاونت تبلیغ و آموزش‏های کاربردی حوزه‏ علمیه استان تهران به منظور ترویج معارف اسلامی و پاسخگویی به نیازهای دینی دانش ‏آموزان، از بین طلاب و روحانیان علاقمند، توانمند، مجرب و متعهد، تعدادی را پس از گذراندن دوره های آموزشی جهت اعزام و تبلیغ در مدارس امین و سمپاد(استعدادهای درخشان) جذب و گزینش می‌کند.

 

طرح مدارس امین یا روحانی مدرسه در جهت رشد اخلاقی، اعتقادی و علمی دانش آموزان و ارائه مدرسه اسلامی، الگو برای تربیت انسان های با تقوا و کار آمد برای نظام اسلامی ایجاد گردیده است.

 

از ویژگی های این مدارس استقرار یک روحانی در مدرسه بصورت تمام وقت است، روحانی مدرسه با اشراف بر طرح های فرهنگی و تربیتی حوزه و ضوابط آموزش و پرورش و در تعامل با مدیریت و کادر مدرسه با تشکیل شورای برنامه ریزی مدرسه طرح های لازم را در آن شورا مصوب و از طریق مدیریت مدرسه اجرا می نماید.

 

افزون بر این حضور در کلاس های درس، مشاوره، ارتباط با اولیاء و معلمان و پیگیری برنامه‌های تربیتی و مذهبی مدرسه از وظایف روحانی است.

 

شرایط اعزام:

1.  برادارن اشتغال در سطح 2 حوزه علمیه ، خواهران اتمام سطح 2

2. توان علمی و تبلیغی در حد سطح 2 حوزه

3. برخورداری از سلامت جسمی و روحی

4. حداکثر سن 42 سال

5. قبولی در مصاحبه تخصصی مدارس (احکام و پاسخ به پرسشهای دانش آموزی، مشاوره ،کلاسداری و ...)

6. تعهد  تلبس دائم

7. گذراندن دوره های آموزشی قبل از اعزام

 

مزایای اعزام به مدارس:

1) پرداخت حق التبلیغ ماهیانه؛

2) امکان ادامه تحصیل دروس حوزوی و مرکز آموزشهای تخصصی تبلیغ به صورت غیرحضوری؛

3) برخورداری از امتیازات و سوابق تبلیغی.

4) امکان فعال شدن پرونده مرکز خدمات برای مبلغین خواهر

5) امکان دریافت حکم هجرت بلند مدت برای مبلغانی که امام جماعت مغرب عشاء مسجد هستند.

6) بهره مندی از دوره های آموزشی و مهارتی حوزه علمیه

 

علاقه مندان می توانند از یکم تا سی‌ام تیر 1395 به پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت تبلیغ وآموزش های کاربردی حوزه علمیه تهران به نشانی اینترنتی www.tehran.mobaleghan.com مراجعه کنند.

 

این معاونت واقع در تهران، پیروزی، خیابان دوم نیروی هوایی، فرعی 31/2، پلاک 25، طبقه سوم، معاونت تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه علمیه استان تهران قرار دارد و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره  911-77488900  داخلی 303-307 تماس بگیرند./822/د101/ی

ارسال نظرات