۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۴۳۷۱۴۷
نماینده فلسطینی:

محاصره الخلیل دلیلی بر شکست تدابیر امنیتی دشمن است

نماینده پارلمان فلسطین تاکید کرد که محاصره الخلیل طی روزهای اخیر دلیلی بر سرخوردگی و سردرگمی محافل سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی است.
بیت المقدس

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، باسم زعاریر نماینده پارلمان فلسطین، در بیانیه ای مطبوعاتی گفت که دولت رژیم صهیونیستی از آنجایی که رژیمی جنایتکار و کیه توز است و به قوانین بین المللی اعتنایی ندارد، شهر الخلیل را به محاصره کامل درآورده و اقدام به مجازات دسته جمعی فلسطینیان کرده است و این مساله ثابت می کند که این رژیم به هیچ وجه شایستگی ریاست کمیته های سازمان ملل را ندارد و این اقدام رژیم صهیونیستی در واقع سیلی محکمی به صورت تمامی کشورهای عربی است.

 

زعاریر خاطر نشان کرد که حملات و تجاوزات علیه فلسطینیان در کرانه باختری به طور عام و ساکنان الخلیل به طور خاص دلیلی بر شکست تدابیر امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به رغم همکاری امنیتی با تشکیلات خودگردان و استقرار هزاران نیروی این رژیم در سرتاسر کرانه باختری است.

 

وی با اشاره به اینکه محاصره الخلیل در اواخر ماه مبارک رمضان عرصه را بر ساکنان این شهر تنگ کرد، تصریح کرد که با این وجود چنین طرح ها و تدابیری در مقابل عزم و اراده جدی و پولادین ملت فلسطین محکوم به شکست است.

 

زعاریر از تشکیلات خودگردان فلسطین و محمود عباس خواست برای پیگیری تجاوزات رژیم صهیونیستی به شورای امنیت مراجعه کرده و در همکاری امنیتی با این رژیم بازنگری کنند.

 

وی اشاره کرد که سکوت تشکیلات خودگردان در این باره در واقع آن را در معرض اتهام و کوتاهی نسبت به خواسته ها و حقوق ملت فلسطین قرار می دهد./847/ب102/د

ارسال نظرات