۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۴۳۷۱۵۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

۱۲۰۰ مبلغ دینی در ماه رمضان به مساجد استان مرکزی اعزام شدند

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان ۱۲۰۰ مبلغ به مساجد سراسر استان مرکزی اعم از مناطق شهری و روستایی اعزام شدند، گفت: در تمامی مساجد که مبلغان در آن حضور داشتند، مراسم جزءخوانی قرآنی برگزار شد.
حجت الاسلام صفر قربانپور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی

حجت الاسلام صفر قربان پور، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان کرد: در ماه مبارک رمضان ۱۲۰۰ مبلغ به مساجد سراسر استان مرکزی اعم از مناطق شهری و روستایی اعزام شدند، گفت: در تمام مساجد که مبلغان در آن حضور داشتند، مراسم جزءخوانی قرآنی برگزار شد.

 

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: مبلغان بومی، طرح هجرت و دعوت شده از شهر مقدس قم، مردم را به پایبندی به اصول دینی و عمل به موازین قرآنی توصیه کردند.

 

حجت الاسلام قربان پور برپایی نماز جماعت در تمام مساجد استان مرکزی را از دیگر برنامه‌های اجرایی اداره‌کل تبلیغات در ماه رمضان خواند و تشریح کرد: جلسات سخنرانی با محور مباحث روز دنیا، اخلاقی، معرفتی، اعتقادی، مباحث تفسیری توسط خطبا، روحانیون و واعظان انجام شد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه محافل قرآنی در ۱۲ نقطه شاخص استان مرکزی برگزار شد، اظهار داشت: تقریباً در تمام مساجد استان مراسم جزءخوانی برقرار بود و مردم نیز در این مراسم شرکت کردند و حضور پرشوری داشته اند.

 

حجت الاسلام قربان پور یکی از برنامه‌های گسترده و مخاطب پذیر را لیالی قدر بیان کرد و افزود: مردم به ویژه نوجوانان و جوانان از این شب‌ها نهایت استفاده را می‌برند، ما نیز با در نظر گرفتن این ظرفیت سعی کردیم تا در این شب‌ها آنها را با آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی بیشتر آشنا کنیم تا از بروز خطرات و لغزش‌ها جلوگیری شود.

 

اجرایی شدن منویات مقام معظم  رهبری در استان مرکزی

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی دغدغه تبلیغات اسلامی استان را اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری در استان مرکزی خواند و بیان کرد: برپایی کارگاه آموزشی با محوریت بررسی آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد، طلاق، مفاسد اجتماعی، اخلاقی، حاشیه‌نشینی از نگاه قرآن و دین از دیگر عناوین اجرایی در ماه مبارک رمضان بود.

 

حجت الاسلام قربان پور گفت: نمایشگاه«شب‌های آسمانی» که توسط گروه‌های جهادی و تبلیغی در ماه مبارک رمضان در شهرستان‌های اراک، شازند، محلات و تفرش برگزار شد یکی دیگر از طرح‌های اجرایی جهت مبارزه با ترویج آسیب‌های اجتماعی و خطرات آلوده شدن به فضای مجازی بود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در ادامه بیان کرد: اقامه نماز عیدسعید فطر در ۱۲۰۰ مسجد استان مرکزی اختتامیه برنامه‌های تبلیغات اسلامی استان مرکزی در ماه مبارک رمضان بوده است./842/303/ب

ارسال نظرات