۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۴۳۷۲۹۷
همزمان با سراسر کشور؛

مدافعان حریم خانواده در اراک راهپیمایی کردند

عصر امروز همزمان با سراسر کشور و هفته عفاف و حجاب مدافعان حریم خانواده در اراک راهپیمایی کردند.
مدافعان حریم خانواده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، عصر امروز دوشنبه 21 تیر ماه همزمان با سراسر کشور و هفته عفاف و حجاب مدافعان حریم خانواده در اراک راهپیمایی کردند.

 

راهپیمایان حد فاصل میدان شهدا تا آستان مقدس امامزادگان شاهزاده عبدالله(ع) و آمنه خاتون(س) را با سردادن شعارهایی در حمایت از حجاب پیمودند.


شرکت کنندگان در این راهپیمایی با در دست داشتن پارچه نوشته هایی با عناوینی نظیر بدحجاب عامل استکبار است، تذکر لسانی اجرا باید گردد، حزب الله بیدار است از بی حجاب بیزار است و فساد و بی حجابی خواسته استکبار است خواستار رعایت حجاب در جامعه شدند.


پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده سپاه ناحیه اراک در حاشیه این راهپیمایی درباره اهداف برگزاری این راهپیمایی در جمع خبرنگاران، گفت: سپاه ناحیه اراک این راهپیمایی را با هدف پاسداری از ارزش های دین مبین اسلام و مبارزه با بدحجاب در جامعه برگزار کرده است.


رضایی افزود: این راهپیمایی سبب تبلیغ حجاب و عفاف در جامعه شده و دختران و خواهران ایرانی را تشویق به رعایت این مهم می کند.


وی ادامه داد: شبکه های اجتماعی و ماهواره ها از جمله دلایل ترویج بدحجابی در جامعه هستند که با انتقال مفاهیم جنگ نرم و اجرای برنامه های موثر فرهنگی باید اهداف شوم دشمن را خنثی کرد.


فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: در مسائل فرهنگی از قبیل حجاب و عفاف باید تا جایی که امکان دارد حرکت های منطقی و سنجیده و کارشناسی صورت بگیرد و می طلبد همه دستگاه ها اهداف و بستر مناسب را برای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه فراهم کنند.


شایان ذکر است، روز 21 تیرماه هر سال، یادآور قیام تاریخی مردم مشهد در مقابله با طرح استعماری کشف حجاب رضاخان است./202/842/ب1

ارسال نظرات