۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۴۳۷۳۱۶
عضو جامعه مدرسین در گفت وگو با رسا مطرح کرد؛

درس های برجام برای ساده لوحان/ برنامه موشکی آخرین بهانه دشمن نیست

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که بهانه آزمایش های موشکی ایران آخرین مسأله دشمن نیست، گفت: هدف اصلی دشمن استحاله و سرنگونی نظام است.
آیت الله رجبی

حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزای رسا، با اشاره به اظهارات دبیرکل سازمان ملل و صدر اعظم آلمان علیه برنامه های موشکی ایران گفت: این موضع گیری نشان دهنده این است که کشورهای استکباری با اصل نظام جمهوری اسلامی مشکل دارند.

 

وی افزود: هر موضوعی که تمام شود و به مرحله ای برسد مسأله ای جدید را مطرح می کنند به دلیل این که با اصل نظام مخالف هستند، با وجود این که همه تعهدات ایران در برجام عملیاتی شد اما طرف مقابل قدم های جدی برنداشتند و هر روز شاهد کارشکنی های عملی و حتی تحریم ها و ممانعت جدیدی را وضع می کنند.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که اگر حتی مسأله موشک ها بر اساس خواسته غرب پیش برود قطعا موضوع حقوق بشر و مسائل دیگر را مطرح می کنند، اظهار داشت: هدف اصلی دشمن استحاله و سرنگونی نظام است.

 

وی ادامه داد: دشمن از اساس با نظام و مردم پایبند به ارزش ها مخالف است، برنامه هسته ای ایران در مسیر استفاده از تسلیحات هسته ای نبود و خود دشمن نیز می داند که اینگونه نبوده است اما با برنامه ریزی هایی که انجام دادند برجام را به ثمر رساندند.

 

حجت الاسلام والمسلمین رجبی با بیان این که بهانه آزمایش های موشکی ایران آخرین مسأله دشمن نیست، ابراز داشت: قرآن می فرماید دشمنان اسلام همواره در صدد جنگ خواهند بود و هر موضوعی تمام شود موضوعی دیگر را مطرح می کنند تا جایی که اگر بتوانند مسلمانان را از ارزش ها و دین خود جدا کنند.

 

وی عنوان کرد: این اظهارات نشان دهنده خصومت است و عهد شکنی های عملی آمریکا و استکبار است و حجت را بر همه حتی بر کسانی که دچار توهم هستند که مشکلات به دلیل سخت گیری نظام جمهوری اسلامی است تمام می کند، این عهدشکنی ها همچنین حجت را برای ساده لوحانی که تصور می کردند با کوتاه آمدن در برابر استکبار مشکلات حل می شود تمام شده است.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: اگر کسانی بازهم در همان مسیر سخن بگویند و حرکت کنند نشان دهنده لجاجت، ترجیح منافع و شخصی و گروهی یا توهماتی است که قابل علاج نیست؛ این دشمنی ها بر اساس تجارب و بیانات شریف قرآن و اهل بیت(ع) از قبل روشن بوده است منتهی شاید عده ای به دلیل بی بصیرتی فکر می کردند که شاید راه حلی داشته باشد؛ اکنون دیگر برای هیچ کسی که بخواهد حقیقت را بفهمد جای ابهامی باقی مانده باشد./1323/ت302/ج

ارسال نظرات