۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۴۳۷۳۴۰
عضو کمیسیون آموزش مجلس:

دشمن در پی مذاکرات جدید برای از بین بردن قدرت موشکی ایران است

نماینده مردم قائنات در مجلس با تأکید بر این‌که امروز هم در فضای پسابرجام دشمن احساس کرد که شاید جمهوری اسلامی وارد دیپلماسی جدیدی شود، گفت: : آنها از این مسأله ترسیدند که اگر جمهوری اسلامی بتواند در این فضا اقتصاد خود را پویا و بسیاری از مشکلات را حل کند شروع به سنگ اندازی کردند.
فلاحتی

فرهاد فلاحتی عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به رویکرد جدید سازمان ملل علیه جمهوری اسلامی، گفت: رویکرد سازمان ملل علیه ایران رویکرد جدیدی نیست و در گذشته این مسأله ثابت شده است.

 

وی با تأکید بر این‌که حوادث پیش آمده در منطقه از بی عرضگی سازمان ملل است، اظهار داشت: در دوران 8 سال جنگ تحمیلی این سازمان علیه کشور موضع گرفت و از جنایت‌کاران جنگی حمایت کرد.

 

فلاحتی با تأکید بر این‌که امروز هم در فضای پسابرجام دشمن احساس کرد که شاید جمهوری اسلامی وارد دیپلماسی جدیدی شود، ابراز داشت: آنها از این مسأله ترسیدند که اگر جمهوری اسلامی بتواند در این فضا اقتصاد خود را پویا و بسیاری از مشکلات را حل کند شروع به سنگ اندازی کردند.

 

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی افزود: آنها به دنبال میزی مذاکرات جدیدی هستند تا بتوانند قدرت موشکی جمهوری اسلامی را نیز از بین ببرند و با این بهانه ها و سنگ اندازی مشغول مقدمه چینی هستند.

 

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در مذاکراتی که گذشت هیچ فضای جدید در کشور ایجاد نشد و بالعکس یک فضای تردید و ایران هراسی در دنیا شکل گرفت و کشورهای 5+1 کاملا به دنبال همین نتیجه بودند که آن را به دست آوردند.

 

فلاحتی با تأکید بر این که استکبار جهانی و سازمان ملل از گروهک‌های تروریستی حمایت می کنند، گفت: این‌ها به دنبال این هستند تا بتوانند مسلمانان را در مقابل یکدیگر قرار دهند و از این کار هم به منافع خود می‌رسند و هم یک مسلمان کشی واقعی در منطقه ایجاد می‌کنند.

 

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود که در فضای جدید که کنگره آمریکا  و سازمان ملل علیه ایران موضعی خصمانه گرفته اند، دولت و مسؤولان دیپلماسی کشور سیاست‌های خود را بر مبنای استکبارستیزی تغییر دهند و مانند رهبر معظم انقلاب مواضع خود را انقلابی کنند./922/ت302/ج1

 

ارسال نظرات