۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۴۳۷۳۴۲
فعال سیاسی بحرین:

آل‎خلیفه توانایی شکست عزم و اراده مردم را ندارد

یکی از فعالان سیاسی بحرین با تاکید بر ادامه حمایت مردم این کشور از شیخ عیسی قاسم خاطرنشان کرد که آل‎خلیفه نمی‎تواند عزم و اراده مردم را درهم بشکند.
علی الفایز، فعال سیاسی بحرینی

به گزارش مانیتورینگ خبرگزاری رسا، علی الفایز، فعال سیاسی بحرینی، در گفت‎وگو با شبکه تلویزیونی العالم، حکومت آل‎خلیفه را دیکتاتوری خواند و تصریح کرد: آل‎خلیفه به هیچ یک از قوانین بین المللی و ملی پایبند نیست.

 

وی مجامع بین المللی را حامی حکومت بحرین دانست و گفت: نظامیان آل‎سعود با همکاری نیروهای امنیتی آل‎خلیفه به شکل جنون آمیزی مردم انقلابی بحرین را سرکوب می‎کنند.

 

این فعال سیاسی بحرینی قلع و قمع مردم انقلابی این کشور را بی فایده توصیف کرد و افزود: آل‎خلیفه پس از سلب تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین با هدف دورساختن مردم از منزل این عالم فشار خود را در زمینه‎های اقتصادی، تجاری و امنیتی به شیعیان افزایش داد اما تاکنون نتوانسته است که عزم و اراده مردم را درهم بشکند.

 

وی تاکید کرد: مردم انقلابی بحرین با ایستادگی و مقاومت در برابر فشارهای آل‎خلیفه می‎توانند به خواسته‎های مشروع و به حقشان دست پیدا کنند.

 

فعالان حقوق بشر ممنوع الخروج هستند

 

این فعال سیاسی بحرینی ادامه داد: اگر مردم در منطقه دراز و مقابل منزل شیخ عیسی قاسم تجمع نکرده بودند آل‎خلیفه طی چند ساعت رهبر شیعیان بحرین را از این کشور اخراج می‎کرد و جهانیان نیز از وقایع و رویدادهای بحرین هیچ خبری نداشتند.

 

حسین رضی، عضو سازمان حقوق بشر بحرین نیز با اشاره به ممنوعیت خروج برخی از فعالان حقوق بشر از کشور اظهار داشت: آل‎خلیفه بدون اینکه علت ممنوع الخروج بودن فعالان حقوق بشر را اعلام کند مانع از خروج آنان از بحرین می‎شود و درپی گرفتن انتقام از فعالان حقوق بشر است.

 

وی اقدامات حکومت بحرین را برخلاف قوانین انسانی دانست و افزود: با وجود سانسور شدید خبری و سرکوب انقلابیان بحرینی، جهانیان وقایع و رویدادهای این کشور را به خوبی می‎دانند و از جنایت‎های رژیم آل‎خلیفه علیه مردم بحرین باخبر هستند./994/ب933/د

مترجم: عارف ابراهیمی

ارسال نظرات