۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۳۷۳۴۸
با هدف ارتقای اخلاق و بصیرت عمومی؛

سلسله نشست‌های تخصصی و دوره‌های آموزش معارفی برگزار می‌‌شود

آستان مقدس معصومه(س) سلسله نشست‌های معارفی را به‌ منظور ارتقای اخلاق و بصیرت عمومی مؤمنان بعد از ماه مبارک رمضان در قالب نشست‌های عمومی و تخصصی و دوره‌های آموزش معارفی برای عموم علاقه‌مندان برگزار می‌کند.
حرم مطهر حضرت معصومه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آستان مقدس معصومه(س) سلسله نشست‌های معارفی را  به‌ منظور ارتقای اخلاق و بصیرت عمومی مؤمنان بعد از ماه مبارک رمضان در قالب نشست‌های عمومی و تخصصی و دوره‌های آموزش معارفی برای عموم علاقه‌مندان برگزار می‌کند.

 

گفتنی است که نشست تخصصی«راه و راهنما شناسی» با حضور اساتید مجرب حوزه علمیه قم یک‌شنبه‌ها ساعت 10 تا 11 صبح در مدرس 5 شبستان نجمه خاتون(س) آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار می‌گردد؛ نشست تخصصی «جریان انحرافی و افراطی شیعه در دوران معاصر» نیز روزهای یک‌شنبه در همین مکان پذیرای عموم علاقه‌مندان است.

 

بر اساس این گزارش در پایان نشست‌های نامبرده گواهی اتمام دوره برای حاضران در دوره از سوی مرکز قرآن و عترت آستان مقدس حضرت معصومه(س) صادر می‌شود؛ بر این اساس ثبت‌نام رسمی در این نشست‌ها همچنان ادامه دارد.

 

لازم به ذکر است که دوره‌های تخصصی«انسان‌شناسی از منظر قرآن» روزهای یک‌شنبه و سه‌شنبه از ساعت 14:30 تا 15:30 در همین مدرس برگزار می‌گردد؛ این در حالی است که نشست‌های تخصصی «تربیت فرزند از نگاه اسلام»، «فضای مجازی چالش‌ها و راهبردها» روزهای پنج‌شنبه‌ها ساعت 8 تا 9 و ساعت 14:30 تا 15:30 برگزار می‌شود.

 

همچنین دوره‌های معارفی با موضوع «مهارت‌های زندگی»، «تدبر در قرآن کریم»، «اخلاق محمدی»، «اخلاق در قرآن کریم»، «ترجمه و مفاهیم قرآن مجید»، «مصحف شریف» و «قرآن صائد» همه‌روزه در مدرس 1 و 2 شبستان نجمه خاتون (س) آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

 

گفتنی است این نشست‌های تخصصی با حضور حجج‌الاسلام عباسی نیا، سعید عبدالهی، مهدی صبوحی، طبسی، گرویانی و خانم حجازی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم برگزار می‌گردد؛ این در حالی است که نشست‌های تخصصی تفسیر نهج‌البلاغه با حضور حجت‌الاسلام رضا محمدی و تفسیر قرآن کریم با حضور حجت‌الاسلام فقیهی همه‌روزه صبح‌ها ساعت 8 تا 10 صبح برگزار می‌گردد./837/ت303/ی

ارسال نظرات