۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۴۳۷۳۵۵
استاد حوزه علمیه:

چهره بزک شده آمریکا تطهیرشدنی نیست

حجت الاسلام سرایی با انتقاد از جریانی در داخل کشور که به دنبال تطهیر چهره آمریکا نزد ملت ایران است، گفت: چهره بزک شده آمریکا تطهیر نخواهد شد.
آمریکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام عبدالرحیم سرایی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا امروز در جمع بانوان بسیجی و دختران خوش حجاب شهرستان هشترود با بیان این‌که تزلزل در بنیان خانواده یکی از مهم‌ترین اهداف شوم دشمنان اسلام و تشیع است، اظهار داشت: فرهنگ ایرانی اسلامی با سبک زندگی غربی منافات دارد.


وی با بیان این‌که ترویج بدحجابی و لاابالی‌گری هیچ سنخیتی با تمدن و پیشرفت جوامع ندارد، خاطرنشان کرد: عده‌ای چنین وانمود می کنند که حجاب مانع فعالیت اجتماعی زنان است؛ در حالی‌ که همین بانوان محجبه حضوری فعال در مبارزات سیاسی دوران قبل از انقلاب داشتند و پس از پیروزی انقلاب نیز در مسؤولیت های حساس ادای وظیفه کرده اند.


حجت الاسلام سرایی با اشاره به قانون کشف حجاب در دوران استبداد رضاخان پهلوی، یادآور شد: وجود عالمان ربانی در زمان رضاخان، سبب شد حرکت رضاخانی و کشف حجاب در این مملکت اتفاق نیفتد؛ قطعا مبارزات ضداستکباری علمای دین و بانوان محجبه زمینه‌ساز پیروزی انقلاب بوده است.


این استاد حوزه علمیه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این‌که زن ایرانی باید الگوی تمام زنان آزاده جهان شود، زیرا لباس رزم او در میدان های جنگ، عفت و حجاب اوست، گفت: اکنون زنان و دختران ایرانی الگوی خود را از حضرت زینب(س) گرفته اند و این حرکت را به دنیا صادر کرده اند.


وی با تأکید بر این‌که مدافعان حرم حضرت زینب(س) در دامن زنان پاکدامن و عفیف پرورش یافته اند، تصریح کرد: حجاب و عفت تنها حرکتی است که لرزه بر اندام دشمن انداخته است، اما باید دانست که دشمنان اسلام نیز با برنامه ریزی خود می خواهند عفت زن ایرانی را خدشه دار کنند.


جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به این‌که معنویت ملت ایران و حجاب سبب صدور انقلاب به دنیا شده است، ادامه داد: دشمنان اسلام هر روز با ترفندهای متفاوت از جمله برنامه های مبتذل ماهواره‌ای، به دنبال کم رنگ شدن عفت، غیرت و فروپاشی خانواده های ایرانی هستند.


وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی برای مقابله با جنگ نرم دشمنان اسلام و تشیع، خاطرنشان کرد: اکنون رسالت فرماندهان جنگ نرم، از رسالت فرماندهان جنگ سخت بیشتر است و همه باید به عنوان فرمانده جنگ نرم در مبارزه با آسیب های اجتماعی دشمنان وارد میدان شویم.


حجت الاسلام سرایی افزود: اکنون آمریکا و ایادی غربی‌اش، دشمن درجه یک و بی رحم اسلام، قرآن و کشور ایران شناخته می شوند، زیرا آن ها در طول دوران انقلاب اسلامی بدعهدی کرده و قابل اعتماد نبوده و نیستند چراکه نمی خواهند ایران کشوری مستقل و پیشرفته باشد.


وی با انتقاد از جریانی در داخل کشور که به دنبال تطهیر چهره آمریکا نزد ملت ایران است، گفت: اکنون آمریکا با چهره بزک شده از سوی برخی معلوم‌الحال به اقشار مختلف جامعه معرفی می شود، اما ملت ایران به خاطر خون شهدا و حرمت شهدا نخواهند گذاشت استکبار جهانی خون شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم را پایمال کند./935/203/ب2

 

ارسال نظرات