۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۴۳۷۳۶۳
امام جمعه میاندوآب:

مسأله حقوق های نجومی نشانگر ضعف عملکرد دستگاه بازرسی و نظارت است

امام جمعه میاندوآب گفت: خلأ قانون و ضعف عملکرد دستگاه بازرسی و نظارت از عوامل اصلی مسأله حقوق های نجومی است و هیأت بازرسی مجلس باید در این راستا بازخواست شود.
حجت الاسلام حسن زاده، مسؤول حوزه های علمیه میاندواب

حجت الاسلام حسن زاده، امام جمعه میاندوآب درگفت وگو باخبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حقوق های نجومی را برای مردم غیرقابل قبول عنوان کرد و گفت: مسؤولان و کمیسیون اصل نود به علت بی اطلاعی از جریان حقوق های نجومی باید بازخواست شوند.

 

حجت الاسلام حسن زاده تصریح کرد: بی اطلاعی هیأت بازرسی مجلس از این جریان جای سؤال داشته و مجلس و قوه نظارت به دلیل کم کاری باید بازخواست شوند.

 

وی با اشاره به اینکه افراد دارای فیش حقوق های نجومی متخلف هستند،اظهار داشت: کسانی که وظیفه نظارت داشته و از انجام مسؤولیت خود سرباز زده اند هم متخلف بوده و باید مورد بازخواست قرار گیرند.

 

امام جمعه میاندوآب خلأ قانون و ضعف عملکرد دستگاه نظارت را دو عامل مهم در جریان حقوق های نجومی دانست و گفت: عدم نظارت برخی مسؤولان از این مسأله قابل قبول نبوده و تخلف مسؤولانی که در انجام مسؤولیت خود کوتاهی کرده اند از افراد دارنده فیش های حقوقی نجومی بیشتر است.

 

حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به تضاد طبقاتی حاکم بر جامعه و فاصله زیاد حقوق کارکنان و کارگران با مدیران و مسؤولان دولتی، گفت:باید فیش حقوقی همه مسؤولان در سایت ها قرار بگیرد تا شفاف سازی شده و افراد متخلف شناسایی شوند.

 

امام جمعه میاندوآب افزود: باید در نظام حقوق ها بازنگری صورت گرفته و افراد متخلف بازخواست شوند.

 

وی ادامه داد: مردم ما با انقلاب خود و بوجود آوردن 8 سال دفاع مقدس خواهان این بودند که شاهد این قبیل مسائل در کشور نباشیم.

 

امام جمعه میاندوآب با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری این مسأله را حمله به ارزش های اسلامی دانست و گفت: مسؤولان باید افراد متخلف را به مردم شناسانده و با شفاف سازی در این حوزه اعتماد سلب شده مردم را جلب کنند./936/303/ب2

ارسال نظرات