۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۴۳۷۳۶۵
به همت معاونت آموزش و پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان؛

هفتمین جشنواره علامه حلی استان اصفهان برگزار می‌شود

معاونت آموزش و پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان ‏برای ارسال آثار علمی و پژوهشی با موضوعات ‏"مهدویت؛ فرصت‏ها و آسیب‏ها" ‏ برای همه شرکت کنندگان و"بایسته‏ های حوزه انقلابی" ویژه طلاب پایه هفت و بالاتر فراخوان داد.
جشنواره علامه حلی

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، هفتمین جشنواره علامه حلی استان اصفهان از سوی معاونت آموزش و پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان برگزار خواهد شد، در این راستا حوزه علمیه اصفهان برای ارسال آثار علمی و پژوهشی طلاب محترم فراخوان داد.

 

"مهدویت ؛ فرصت‏ها و آسیب‏ها" برای همه شرکت کنندگان و "بایسته‏ های حوزه انقلابی" ویژه طلاب پایه هفت و بالاتر، موضوعات بخش ویژه این دوره از جشنواره علامه حلی هستند، طلاب حوزه علمیه استان اصفهان تا روز چهارشنبه پانزدهم دی ‌ماه 1395 فرصت دارند پس از ثبت‌نام، آثار پژوهشی خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

لازم به ذکر است، طلاب حوزه های علمیه استان اصفهان می‌بایست پس از ثبت‌ نام اینترنتی، آثار پژوهشی خود را به همراه پرینت فرم ثبت‌‏نام اینترنتی به دبیرخانه‌ استان واقع در خیابان حافظ مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان اتاق 15 ارسال کنند، همچنین آثار علمی باید با محتوای پژوهش، تألیف، تصحیح و ترجمه و در قالب مقاله، کتاب، تحقیق پایانی و پایان‌ نامه باشد.

 

گروه‌های علمی پژوهش، در این دوره از جشنواره شامل تفسیر و علوم قرآنی، علوم حدیث و درایه، کلام، اخلاق و تربیت، فقه و حقوق اسلامی، فلسفه و منطق، اصول فقه، تاریخ اسلام و تشیع، ادبیات و علوم انسانی مرتبط با حوزه دین است، لازم به ذکر است حداکثر سن شرکت‌ کنندگان در هفتمین جشنواره علامه حلی(ره) 40 سال است./102/869/ب1

ارسال نظرات