۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۴۳۷۳۶۶
به همت گروه تبلیغی حامیان ولایت مازندران؛

اجرای طرح تابستانه اوقات فراغت در۴۶ پایگاه ویژه بابل آغاز شد

مسؤول گروه فرهنگی حامیان ولایت مازندران با اعلام عضویت 200 مبلغ دینی در این گروه، گفت: از امروز طرح اوقات فراغت در 46 پایگاه برای دانش آموزان شهرستان بابل به اجرا در می آید.
حسین حسین زاده برسمنانی اوقات فراغت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام حسین حسین زاده برسمنانی، مسؤول گروه تبلیغی حامیان ولایت مازندران امروز در مراسم آغاز به کار طرح اوقات فراغت تابستانه این گروه در مصلای جمعه بابل، گفت: گروه فرهنگی تبلیغی حامیان ولایت مازندران با 200 عضو مشغول فعالیت است که در تابستان امسال 100 مربی در طرح اوقات فراغت همکاری می کنند.

 

وی افزود: طرح تابستانی امسال اوقات فراغت در 24 پایگاه ویژه دختران و 22 پایگاه برادران برگزار می شود.

 

این استاد حوزه علمیه با اشاره به این مطلب که طرح اوقات فراغت دانش آموزان برای هفتمین سال متوالی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: طرح اوقات فراغت تابستانی گروه حامیان ولایت زیر نظر دفتر تبلیغات قم با اشراف حضرت آیت‌الله توکل و با حمایت ویژه حجت‌الاسلام روحانی امام جمعه بابل در شهرستان بابل برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به محورهای آموزشی و پرورشی در این طرح تابستانه، تأکید کرد: محور آموزش در طرح تابستانه اوقات فراغت در مسائل تربیتی، پرورشی، پژوهشی، اخلاقی، اجتماعی، ورزشی، اردویی  تفریحی، گفتمان دینی و مشاوره برای خانواده‌ها و دانش‌آموزان است.

 

حجت الاسلام حسین زاده با بیان این مطلب که این طرح از سال 1388 فعالیت خود را آغاز کرد، تصریح کرد: آغاز این طرح از 21 تیر تا پنجم شهریور است و در مدارس پنج منطقه لاله‌آباد، گتاب، بابلکنار، شهرامیرکلا و بخش مرکزی برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: در طرح تابستانه امسال بیش از 2 هزار نفر از دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی تحت پوشش قرار می گیرند.

 

مسؤول گروه فرهنگی تبلیغی حامیان ولایت مازندران از برگزاری سه همایش با موضوع خانواده در تابستان امسال برای خانواده ها خبر داد و اظهار داشت: همایش آسیب های فضای مجازی و ماهواره برای والدین، موضوع آسیب های اعتیاد و طلاق برای والدین و همایش دانش آموزان کلاس ششم با موضوع آسیب های دوران نوجوانی برای خانواده، سه همایش پیش بینی شده در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی و بررسی مشکلات اجتماعی در شهرستان بابل برگزار می شود.

 

وی با تشریح برخی از اهداف این طرح، گفت: پیشرفت پرورشی، تربیتی، پژوهشی و ایجاد رغبت علمی با پشتوانه معنوی و ایجاد انس و الفت دینی سازنده و مفید و تعالی تربیتی، اخلاقی و قرآنی با شناسایی و جذب محدود شایستگان علمی، دینی، پژوهشی، اخلاقی، هنری و ورزشی از اهداف طرح تابستانی گروه حامیان ولایت مازندران است./1313/202/ب2

ارسال نظرات