۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۴۳۷۳۷۵
به ریاست روحانی؛

جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان کرمانشاه برگزار شد

رییس جمهور در جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان کرمانشاه، بر ضرورت تقویت بیش از پیش بخش خصوصی این استان و استفاده از ظرفیت های بالقوه آن برای ایجاد اشتغال پایدار، تاکید کرد.
روحانی

به گزارش  خبرگزاری رسا به نقل از ریاست جمهوری، در این نشست که عمده وزرا و معاونان آنان حضور داشتند ، هر یک از وزرا گزارشی را از دستاوردها و عملکرد خود در استان کرمانشاه ارائه و طرحهای پیشنهادی حوزه فعالیت خود را برای اجرا در سال 95 مطرح کردند.

 

در همین چارچوب، عمده طرح های عمرانی و فرهنگی استان کرمانشاه در این نشست بررسی و به تصویب رسید؛ طرح هایی که اجرای آنها می تواند به توسعه پایدار و متوازن این استان شتاب دهد.

 

این طرح ها که جزئیات آنها توسط رییس جمهوری و در جریان بیست و نهمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید اعلام می شود، در حوزه های صنعتی و از جمله تقویت زیرساخت های شهرکهای صنعتی، بهداشت و درمان و تجهیز بیمارستانهای استان، انرژی و بویژه پتروشیمی،  کشاورزی و گردشگری هستند.

 

رییس دفتر رییس جمهوری، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، معاون رییس جمهوری در امور اجرایی، معاونان سازمان محیط زیست و استاندار کرمانشاه و معاون وی، از  دیگر شرکت کنندگان در این نشست بودند.

 

رییس جمهوری با هدف دیدار و گفت و گو با مردم کرمانشاه، اواخر تیرماه به این استان سفر می کند./1323/د102/ج1

ارسال نظرات