۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶
کد خبر: ۴۳۷۴۰۱
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:

ترویج بدحجابی تنها چاره غرب برای مقابله با اسلام است

حجت الاسلام خلیل پور بی تفاوت بودن بانوان نسبت به مسأله پوشش و حیا را تنها چاره صاحبان اتاق فکر جهان الحادی و غرب در مواجهه با دین اسلام عنوان کرد و گفت: غرب کارسازترین، ارزان ترین و نتیجه بخش ترین اقدام در مقابله با دین اسلام را برداشتن چادر و حجاب برتر از سر زنان مسلمان می داند.
حجت الاسلام خلیل پور، عضو شورای اسلامی شهر ارومیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام خلیل پور، عضو شورای اسلامی شهر ارومیه شامگاه دوشنبه در تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده در ارومیه که همزمان با سراسر کشور در خیابان شهید عطایی برگزار شد، اظهار داشت: در تمامی اندیشه های انسانی پیش از عصر رنسانس جایگاه عفاف و حجاب بانوان از ارزش بالایی برخوردار بوده و شرط تداوم صحیح نسل بشری و نجات جامعه از منجلاب است.


وی با اشاره به کشف حجاب در زمان رضاشاه پهلوی، ادامه داد: علما و عموم مردم متدین کشور پس از صدور فرمان کشف حجاب با تحصن در مساجد به مقابله با آن پرداخته و در این مسیر شهدای بسیاری را تقدیم کردند که نمونه آن کشتار متحصنین در مساجد به فرمان رضاشاه بود.


عضو شورای اسلامی شهر ارومیه فرمان کشف حجاب رضاشاه را به منزله مقابله با ادیان توحیدی و مخدوش کردن ثمرات و نتیجه تلاش همه انبیا و اولیای الهی یعنی همان هدایت بشر به سمت کمال و سعادت حقیقی دانست و تأکید کرد: حجاب بانوان نتیجه خون پاک ترین انسان هاست.


حجت الاسلام خلیل پور مقابله با حجاب بانوان و بی تفاوتی کردن آنان نسبت به مسأله پوشش و حیا را تنها چاره صاحبان اتاق فکر و اندیشه جهان الحادی و غرب در مواجه با دین اسلام عنوان کرد و بیان داشت: غرب کارسازترین، ارزان ترین و نتیجه بخش ترین اقدام در مقابله با دین اسلام را برداشتن چادر و حجاب برتر از سر زنان مسلمان می داند.


کارشناس علوم دینی با اشاره به تلاش غرب در جهت تغییر تعریف حقیقی از زن و جایگاه آن در جهان خلقت پس از رنسانس، گفت: غرب در جهت بیرون کشیدن زنان و آسان ساختن دست درازی مردان بیمار به این قشر از جامعه بشری، حتی به سمت بانوان قدیسه نیز دست درازی کرده و تصویر حضرت مریم(س) را که پیش از عصر رنسانس همواره به شکل محبوب و باحیا طراحی می شد، تغییر داده است.


وی به آیاتی از قرآن کریم که در ارتباط با لزوم حفظ حجاب و عفاف از سوی بانوان نازل شده است، اشاره و خاطرنشان کرد: قرآن کریم پس از صدور چنین احکامی به چرایی موضوع پرداخته و علت لزوم حفظ حجاب و عفاف و حدود و شرایط آن را در امان ماندن بانوان از سوی مردان بیماردل که احتمال تعرض آنان در صورت عدم رعایت وجود دارد، عنوان کرده است.


عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه حجاب و عفاف عامل مصونیت تمام افراد جامعه از آسیب های ناشی از ولنگاری است، افزود: اگر حجاب و عفاف عامل نجات و هدایت جامعه بشری نیست، پس چه لزومی دارد که صاحبان اندیشه های الحادی و غرق شدگان در منجلاب فساد از شیوع آن در کشورهای خود جلوگیری کرده و قوانین ضد حجاب را تصویب کنند؟


حجت الاسلام خلیل پور به مسؤولیتی که به عهده جامعه دینی در زمینه آماده سازی جهان برای پذیرش حکومت موعود(عج) گذاشته شده، اشاره کرد و گفت: اگر ابزار دسترسی به خواسته های نامشروع به راحتی از سوی خانم ها برای آقایان فراهم شود، نسل سرنوشت ساز آینده را چه کسانی تربیت می کنند؟


گفتنی است، تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده با حضور خانواده های مؤمن و متدین ارومیه و جمع کثیری از بانوان محجبه در خیابان شهید عطایی ارومیه برگزار شد./936/202/ب2

ارسال نظرات