۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۴۳۷۴۹۶
امام جمعه گتوند:

سازمان ملل، سازمان وابسته به پول و قدرت است

امام جمعه گتوند با اشاره به ضرورت مد نظر قرار دادن توطئه‌­های جدید استعماری و صهیونیستی از سوی دولتمردان گفت: سازمان ملل، سازمان وابسته به پول و قدرت است.
سازمان ملل

حجت الاسلام علی پاپی زاده شاه آبادی، امام جمعه گتوند، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه سخنان دبیر کل سازمان ملل و مجامع بین المللی در راستای اهداف رژیم صهیونیستی است، خاطرنشان کرد: این سخنان برای جمهوری اسلامی ایران بی ارزش بوده و حکایت از برنامه ریزی و هماهنگی آمریکایی ـ صهیونیستی برای فشار بیشتر علیه نظام اسلامی است.

 

امام جمعه گتوند اظهار داشت: سازمان ملل، سازمانی صهیونیسمی و وابسته به پول و قدرت است که نمونه آن در برخورد یکجانبه با موضوع حقوق بشر در یمن مشاهده شد که در این زمینه با تهدید مالی عربستان سعودی بیانیه محکومیت این رژیم را پس گرفت.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی گتوند با اشاره به وابستگی شخصیتی و سیاسی صدراعظم آلمان به صهیونسیت­‌ها در کردار و عمل تصریح کرد: چنین اقداماتی برای ما شگفت آور نیست و سخنان رهبر معظم انقلاب درباره عدم اعتماد دولتمردان کشورهای 5 + 1 اکنون برای دولتمردان و مردم ما آشکار شده است.

 

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به بدعهدی آمریکا درباره برجام و عدم برخورد و موضع گیری مجامع و سازمان‌­های بین المللی و رؤسای کشورهای جهانی با این موضوع ابراز داشت: این مجامع و کشورها برنامه دفاعی کشور در مسائل موشکی را تحت فشار قرار می دهند در حالی که دشمنان نظام اسلامی باید بدانند برنامه دفاعی در چاچوب مذاکره و لابی صهیونیستی ـ آمریکایی مطرح نیست تا بر فعالیت­های آن نظارت داشته باشند.

 

حجت الاسلام شاه آبادی تصریح کرد: ملت ایران اطاعت و آمادگی از سخنان و دستورهای رهبر معظم انقلاب و انجام آنها را دارد و جمهوری اسلامی از توان دفاعی نخواهد کاست و دولتمردان با مد نظر قرار دادن توطئه­های جدید استعماری و صهیونیستی، بدعهدی دشمنان را پیگیری کنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری اجلاس منافقین در فرانسه و حضور کشورهای مرتجع منطقه در این اجلاس گفت: این اقدامات نمود فشارهای مضاعف دشمنان بر جمهوری اسلامی است و دولت باید در برابر این موضع گیری­‌ها، سخنان و بدعهدی­‌ها روحیه انقلابی خود را نشان و بیانیه صریحی اعلام کند و شکواییه­ های در چارچوب­ پیمان­های بین المللی تهیه کند.

 

امام جمعه گتوند در ادامه با اشاره به ضرورت موضع گیری رییس جمهور در برابر سخنان صدر اعظم آلمان تصریح کرد: این سستی­‌ها و عقب نشینی­‌ها دشمنان را جسورتر و زیاده خواهی‌­های آنها را بیشتر می کند و مسؤولان کشور شجاعت، جهادی و انقلابی برخورد کردن را از رهبر معظم انقلاب آموخته تا با قاطعیت در برابر سخنان غربی­‌ها موضع گیری کنند./9456/302/ب3

ارسال نظرات