۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۴۳۷۷۰۹
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس:

موضع‌گیری غربی‌ها درباره قدرت موشکی ایران زاییده افکار آمریکا است/برنامه موشکی ایران ربطی به برجام ندارد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: موضع‌گیری‌ غربی‌ها درباره توان موشکی ایران زاییده افکار شوم و پلید آمریکا است و غربی‌ها بدون تکیه بر آمریکا نمی‌توانند در این مسائل اعلام موضع کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس، حجت الاسلام محمد رضایی

حجت‌الاسلام محمد رضایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، گفت: موضع‌گیری‌های غربی‌ها درباره توان موشکی ایران زاییده افکار شوم و پلید آمریکاست و غربی‌ها بدون تکیه بر آمریکا نمی‌توانند در این مسائل اعلام موضع کنند.

 

وی با بیان اینکه در 38 گذشته همواره غربی‌ها به دنبال دشمنی با ایران بودند و آرامش را برای مردم ایران نخواسته‌اند افزود: غربی‌ها توان دیدن اینکه کشور ایران در ابعاد مختلف نظامی، اقتصادی و حتی فرهنگی روی پای خود ایستاده باشد را ندارند و همواره به دنبال تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس خاطرنشان کرد: ما انتظاری غیر از این از آمریکا و متحدانش نداریم که مسائلی که مورد افتخار ملت ایران است را زیر سوال ببرند؛ اما برخی افراد در داخل کشور نیز ناآگاهانه یا از روی عناد آب در آسیاب دشمن می‌ریزند.

 

وی با تاکید بر اینکه پیشرفت نظامی حق مسلم جمهوری اسلامی ایران است زیر اگر غیر از این باشد هر لحظه ممکن است مورد هجوم نظامی دشمنان قرار بگیرد افزود: اگر ما در موضع ضعف قرار بگیریم آمریکایی‌ها و متحدانش که هنوز از روی میز بودن گزینه نظامی صحبت می‌کنند به خود اجازه تجاوز به خاک ایران را می‌دهند.

 

حجت‌الاسلام رضایی با بیان اینکه هیچ‌گونه مذاکره و تعاملی در زمینه مسائل نظامی و موشکی با غربی‌ها نخواهیم داشت و برنامه موشکی ایران ربطی به برجام ندارد تصریح کرد: ساده‌اندیشی‌ها، خوشحالی و خرسندی برخی افراد که به واسطه لبخند آمریکایی‌ها ایجاد شده کاملا اشتباه است زیرا همه ما شاهد عهد‌شکنی‌های آمریکایی و غربی‌ها به رغم تعهداتشان هستیم.

 

وی با بیان اینکه توسعه توان موشکی و نظامی ایران مورد حمایت مردم ایران است به طوری که یکی از بندهای مورد تاکید آنها در قطع‌نامه روز قدس تقویت  قدرت موشکی ایران بود گفت: آنچه امروز به نمایش گذاشته می‌شود بخشی از قدرت نظامی ایران است و دنیا هم خوب می‌داند که ایران در این زمینه به پیشرفت‌های زیادی رسیده است و با حمایت مردمی این حرکت رو به جلو همچنان ادامه خواهد داشت.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با بیان اینکه برجام برای ملت و دولت ایران درس عبرت و تجربه خوبی بود افزود: در مسأله برجام برای همه ما سخن مقام معظم رهبری مسلم شد که آمریکایی‌ها عهدشکن و دروغ‌گو هستند.

 

وی بیان کرد: بعد از گذشت یک سال از برجام هنوز هیچ اتفاقی خاصی رخ نداده و منظور از اتفاق خاص، اتفاق جدی است که بتواند در وضعیت کشور تحولی ایجاد کند نه اینکه 4 شرکت خارجی آمده باشند و قراردادهایی نیز بسته باشند.

 

حجت‌الاسلام رضایی با بیان اینکه آمریکایی‌ها بعد از برجام به راحتی اموال کشور ایران را بدون هیچ توجیه قانونی بلوکه کردند که این خود یک درست عبرت بزرگ است خاطرنشان کرد: بعد از برجام آمریکایی‌ها و متحدانش مباحثی مثل قدرت نظامی و توان موشکی را مطرح کردند که هیچ ربطی به مذاکرات نداشت و همه اینها نشان می‌دهد که آنها مورد اعتماد نیستند و کسانی که به حرف‌های آنها دل خوش کرده‌اند به شدت در اشتباه هستند.

 

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها مبنای مذاکره را بر ضعف ایران گذاشتند و وقتی ما یک قدم عقب کشیدیم 10 قدم به جلو آمدند گفت: آمریکایی‌ و غربی‌ها به فکر اعمال فشار بر ایران هستند تا از این طریق بتوانند در کشور ما جولان دهند و به اهداف شوم خود در منطقه جامه عمل بپوشانند اما کور خواندند زیرا ملت ایران همواره هوشیار است و هیچگاه زیر بار ذلت این کشورها نخواهد رفت./302/919/ب1

ارسال نظرات