۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۴۳۷۷۲۵

نخستین کارگاه تربیت مربی تصویرگری با رویکرد هنر اسلامی برگزار شد

نخستین جلسه کارگاه تربیت مربی تصویرگریبا رویکرد هنر اسلامی با حضور استاد محمد حسین صلواتیان برگزار شد.
محم حسین صلواتیان

به گزارش خبرگزاری رسا ‌به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، نخستین جلسه از کارگاه‌ تربیت مربی تصویرگری با رویکرد هنر اسلامی روز سه‌شنبه 22 تیرماه 1395 در محل کانون هنر شیعی برگزار شد.

 

این جلسه که با حضور استاد محمد حسین صلواتیان شکل گرفت، به بررسی سطح آثار هنرجوهای شرکت‌کننده، چگونگی جریان‌سازی هنرمندان در عرصه فرهنگ و شیوه‌های ارائه کار و ورود به بازار اختصاص یافت.

 

این دوره که ویژه‌ی بانوان تصویرگر است، به صورت هفتگی و طی نه جلسه برگزار می‌شود. کارگاه تربیت مربی تصویرگری به همت حوزه هنری قم و کانون هنر شیعی برگزار می‌شود.

 

شایان ذکر است که استاد محمد حسین صلواتیان مدرس این دوره فارغ التحصیل رشته‌ی انیمیشن از دانشکده صدا و سیماست و مدیریت هنری مجلات متعددی از جمله کیهان بچه‌ها، شاهد، دوست و آینده‌سازان را بر عهده داشته‌است.

 

گفتنی است وی برنده‌ی چهار دوره جشنواره کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برنده‌ی دو دوره تصویرگری سال کتاب دفاع مقدس، برنده‌ی لوح زرین اولین جشنواره رشد، برنده‌ی جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان، دارنده‌ی لوح تقدیر کاخ کودک قزاقستان و ... است. وی بیش از هزار کتاب در داخل و خارج از کشور تصویرگری و منتشر کرده‌است./843/د102/ی

ارسال نظرات