۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۴۳۷۸۶۸
دریادار سیاری در یادواره شهدای دروازه ری قم:

پشتیبانی مردم بزرگ ترین سرمایه نیروهای مسلح است

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز اگر جایگاه ایران در منطقه و جهان بالا است و نقش آفرینی می کند بواسطه پشتیبانی مردم است، همه باید توجه داشته باشیم که هیچ نیروی نظامی بدون پشتیبانی مردم نمی تواند کارآمد باشد.
سیاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا, دریادار حبیب الله سیاری در یادواره 128 شهید دروازه ری با عنوان دروازه وصال که در مسجد ولی عصر(عج) منطقه دروازه ری قم برگزار شد، با اشاره به جایگاه والای ایران در منطقه و جهان, اظهار کرد: قدرت ابعاد مختلفی از قبیل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را شامل می شود و اگر همه اینها تقویت یافته باشد به کشوری قدرتمند تبدیل خواهید شد.

 

وی با بیان اینکه در بعد سیاسی قبل از پیروزی انقلاب ما هیچ اراده سیاسی از خود نداشتیم, بیان کرد: همه تصمیمات مهم سیاسی کشور و حتی در ادارات بوسیله گماشته های بیگانگان گرفته می شد و این نشانه نفوذ است که نیروهای خود را در محل های تصمیم ساز بگنجانند.

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امروز تمام تصمیم ها و تصمیم سازی ها در داخل کشور گرفته می شود، تصریح کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی فرهنگ غرب در کشور ما حاکم بود و بسیار کم می توانستیم آثاری از اسلام را در کشور و حتی در ادارات پیدا کنیم.

 

وی ادامه داد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی کشور ما تبدیل شده بود به محلی برای خوش گذرانی بیگانگان و از بعد نظامی نیز اگر دشمن به ما سلاح داده بود تنها برای تامین منافع خودشان بوده است, ما حتی تاکتیک های مانور خود را نیز از مستشاران خارجی می گرفتیم.

 

سیاری با اشاره به قدرت امروز ایران در منطقه و جهان، افزود: تمام فرماندهان نیروی دریایی و هوایی ما قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در خارج از کشور دوره دیده بودند ولی امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب به ما درس خودکفایی دادند تا جایی که نمونه کوچک آن را می توان در ناو جماران مشاهده کرد.

 

وی گفت: امروز اگر جایگاه ایران در منطقه و جهان بالا است و نقش آفرینی می کند بواسطه پشتیبانی مردم است، همه باید توجه داشته باشیم که هیچ نیروی نظامی بدون پشتیبانی مردم نمی تواند کارآمد باشد.

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه همه می دانند که اگر امنیت در کشور برقرار باشد رفاه و توسعه نیز ایجاد خواهد شد، اظهار کرد: وظیفه همه ما این است که راه شهدا را ادامه دهیم و اگر راه شهدا را ادامه دهیم عزت و امنیت خواهیم داشت.

 

وی ادامه داد: ما باید انقلابی بمانیم و انقلابی عمل کنیم و در این راستا باید دشمن را به خوبی بشناسیم و در مقابل آن بایستیم./858/پ202/ج

ارسال نظرات