۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۴۳۷۹۴۶
نماینده مردم آمل در مجلس:

همدلی مدیران زمینه ساز ارائه خدمات ارزشمندی به مردم است

نماینده مردم آمل در مجلس با بیان این که همدلی مدیران زمینه ساز ارائه خدمات ارزشمندی به مردم می شود، گفت: همدلی و همراهی که میان مدیران وجود دارد نعمتی است که حضرت حق به همه نمی دهد و باید از آن به درستی استفاده کنیم.
یوسفیان ملا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی ویژه روز دهیار بخش امامزاده عبدالله آمل که در روستای محمدآباد برگزار شد، اظهار داشت: خداوند متعال را شاکر هستیم که روستاهای ما مشمول عنایات نظام اسلامی هستند.

 

وی تصریح کرد: همه روستاهای ما باید از امکانات رفاهی و معیشتی لازم برخوردار شوند که تلاش می کنیم این امر مهم را به درستی محقق کنیم.

 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان این که خدماتی که در سطح کشور صورت می گیرد از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: ما به عنوان وسیله ای برای تحقق خدمت رسانی به مردم هستیم که تلاش می کنیم خدمات شایسته ای ارائه شود.

 

یوسفیان ملا با بیان این که همدلی مدیران زمینه ساز خدمات ارزشمندی به مردم می شود، گفت: همدلی و همراهی که میان مدیران وجود دارد، نعمتی است که حضرت حق به همه نمی دهد و باید از آن به درستی استفاده کنیم.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس اظهار داشت: باید شکرگزار حضرت حق باشیم که مدیران ما در عرصه خدمت رسانی به مردم کوشا هستند و باید از همه ظرفیت ها برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

 

یوسفیان ملا تصریح کرد: مردم ما شایسته بهترین خدمات هستند که باید عزم ارزشمندی برای توسعه خدمت رسانی به این عزیزان وجود داشته باشد.

 

وی با اشاره به این که امید داریم قانون جامع دهیاری ها تصویب شود، گفت: بنیاد مسکن نهادی خدمت گزار در کشور است و فعالیت های ارزشمندی را صورت می دهد.

 

حجت الاسلام مهدی غفاری، امام جمعه امامزاده عبدالله با بیان این که شوراهای اسلامی از بطن مردم هستند و با انتخاب دهیاران دارد کارهای خوبی صورت می گیرد، گفت: ضرورت دارد تلاش های شایسته ای برای خدمت به مردم صورت دهیم.

 

استاد حوزه علمیه آمل تصریح کرد: باید در مسائل فرهنگی بیشتر کار کنیم که زیربنای انقلاب ما فرهنگی است و اگر در این عرصه خوب وارد شویم دیگر مسائل حل می شود.

 

وی بیان داشت: فرهنگ کار و تلاش باید در جامعه ترویج پیدا کند و ضرورت دارد زمینه حفظ جوانان روستایی در سطح روستاها با فعالیت های مرتبط انجام شود.

 

امام جمعه امامزاده عبدالله خاطرنشان کرد: عدم وجود روحانی یکی از مشکلات فرهنگی در سطح روستاها است که می توانیم از ظرفیت های روحانیت بهره گیری شایسته ای داشته باشیم.

 

حجت الاسلام غفاری با بیان این که ضرورت دارد به روستاها توجه و نگاه ویژه ای صورت گیرد، گفت: مدیریت جهادی زمینه خدمات ارزشمندی به مردم می شود که باید در این عرصه کوشا باشیم.

 

احمد منفرد، فرماندار ویژه آمل با بیان این که با ایجاد دهیاری ها و تخصیص اعتبارات و منابع درآمدی گام های بلندی در مسیر توسعه برداشته شده است، افزود: توسعه بدون نقش آفرینی مردم امکان پذیر نیست و هر کاری انجام می دهیم باید با همگامی و همراهی مردم باشد.

 

وی تصریح کرد: امروز به بهانه توسعه دارد روستاها شهرزده می شود که توسعه مندی در روستاها به مفهوم برخورداری روستاییان از امکانات و قابلیت های شهری است نه این که روستاهای ما شهر شوند.

 

معاون استاندار مازندران اظهار داشت: ضرورت دارد برای هر روستا حداقل یک پروژه تعریف شود که اثرگذاری خوبی در اشتغالزایی دارد و باید مزیت های خودمان را بشناسیم و استفاده کنیم.

 

گفتنی است، در این مراسم ساختمان چندمنظوره دهیاری روستای محمدآباد، فاز 2 طرح هادی روستای هلومسر، 9 پروژه نصب دوربین مداربسته، اجرای جدول کانیو روستای هلومسر، ایجاد دیواره سیل بند روستای محمدآباد و دیواره سیل بند روستای محمدآباد با حضور مدیرکل دفتر امورروستایی و شوراهای استانداری مازندران، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه امامزاده عبدالله و مدیران شهری و منطقه افتتاح شد./1314/202/ب2

ارسال نظرات