۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۴۳۷۹۹۸
مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد زنجان خبر داد؛

۲۵۰ کانون فرهنگی و هنری مجری طرح اوقات فراغت در سطح استان

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان گفت: ۲۵۰ کانون فرهنگی و هنری مجری طرح اوقات فراغت در استان هستند
کانون‌ فرهنگی و هنری مساجد

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان، مرتضی مقدمی در مراسم افتتاحیه کلاس‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد استان زنجان، افزود: اوقات فراغت فرصت مناسبی برای رشد و تعالی جوانان و نوجوانان محسوب می‌شود که در این راستا لازم است اقدامات و برنامه ریزی‌های جدی صورت گیرد.

 

وی ادامه داد: تصور این موضوع که اوقات فراغت دوران بیکاری است کاملا نادرست است زیرا در دین مبین اسلام به موضوع اوقات فراغت و بهره‌گیری از این دوران تاکید زیادی شده که لازم است بدان از سوی مسئولان امر توجه شود.

 

مقدمی افزود: اوقات فراغت فرصت مناسبی برای رشد و تعالی جوانان و نوجوانان است که در این راستا لازم است اقدامات و برنامه ریزی‌های جدی صورت گیرد.

 

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان گفت: طبق احادیثی از ائمه معصومین(ع) درباره موضوع اوقات فراغت می‌توان به این مطلب اشاره کرد که در دین مبین اسلام اوقات فراغت به سه بخش تقسیم شده است. ابتدا پرداختن به لذت‌های حلال، دوم امرار معاش و سوم عبادت است.

 

مقدمی افزود: طرح اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با عنوان «آسمانی‌ها» در کانون فرهنگی و هنری طاها با حضور مسئولان و اعضا کانون‌های استان آغاز شد.

 

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان گفت: ۲۵۰ کانون فرهنگی و هنری مجری طرح اوقات فراغت در استان زنجان هستند.

 

مقدمی گفت: هدف از برنامه‌های اوقات فراغت رفع نواقص و کمبودهای آموزشی دانش‌آموزان، برآورده کردن نیازهای فعلی جوانان و نوجوانان و تحکیم باورها و اعتقادات اعضای کانونی است که دشمن درصدد تضعیف این باورهای دینی است که با اعمال برنامه‌های مختلف قصد برهم زدن این جبهه را دارد که رسالت متولیان فرهنگ را در این بخش بیشتر می‌کند./907/102/ب2

ارسال نظرات