۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۴۳۸۰۰۴
نوبخت در بازدید از روند اجرایی متروی تبریز:

با تخصیص اعتبارات جدید انتظار پایان طرح های عمرانی را داریم

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با اشاره به این‌که طرح‌های عمرانی در روند اجرا، با فراز و فرودهایی مواجه هستند، گفت: با تخصیص و تقویت اعتبارات جدیدی که در تیر ماه داده شد، انتظار داریم که مجموع طرح‌ها به پایان برسد.
نوبخت معاون رييس جمهور و سخنگوي دولت

به گزارش خبرنگار خبرگزای رسا در تبریز به نقل از شهرداری تبریز محمدباقر نوبخت امروز در بازدید از پروژه ایستگاه متروی تبریز در میدان ساعت و میدان شهید بهشتی تبریز، با اشاره به این‌که طرح‌های عمرانی در روند اجرا، با فراز و فرودهایی مواجه هستند، گفت: با تخصیص و تقویت اعتبارات جدیدی که در تیر ماه داده شد، انتظار داریم که مجموع طرح‌ها به پایان برسد.

 

وی با اشاره به اهداف سفر خود به شهر تبریز در ارائه گزارشی از پیشرفت های استان به رییس جمهور، افزود: انتظار رییس‌جمهور محترم این است که بنده گزارش مناسبی را از پیشرفت برنامه‌های سفر استانی به آذربایجان‌شرقی ارایه دهم و آقای رئیس جمهور بسیار مقید است که آن‌چه در جریان سفر، توافق شد، در موعد مقرر به ثمر برسد.

 

نوبخت با اشاره به تصمیمات جلسه ای مقرر پیش از سفر به تبریز، خاطرنشان کرد: بر اساس جلسه‌ای که پیش از سفر به تبریز داشتیم و تصمیمات اتخاذ شده در آن، انتظار داریم 200 میلیارد تومان دیگر به پروژه مترو تبریز کمک کرده و مشکلاتی را که در ارتباط با تضامین و اوراق مشارکت به عنوان تامین مالی لازم است، برطرف کنیم.

 

وی با بیان این‌که تاکنون، بیش از 1500 میلیارد تومان توسط دولت و شهرداری در پروژه متروی تبریز سرمایه‌گذاری شده است، افزود: پروژه قطار شهری تبریز، تعیّن کاملاً مناسبی در همکاری دولت و شهرداری تبریز به عنوان یک نهاد غیردولتی، برای خدمت به مردم است که باید هر چه زودتر به نتیجه برسد.

 

معاون رییس‌جمهور با اشاره به این که پروژه مترو تبریز از جمله همکاری‌های ارزشمند و مشترک شهرداری و دولت است، گفت: با همین پشتوانه، امیدواریم کارهای اجرایی به گونه‌ای پیش برود که فاز دوم خط 1، تا میدان ساعت را در هفته دولت آماده کرده و تسهیلات بیشتری در اختیار مردم تبریز قرار دهیم.

 

وی با بیان این که این طرح یک همکای میان شهرداری تبریز و دولت است که تلاش داریم در راستای خدمت به مردم بهره برداری آن انجام گیرد: تصریح کرد: با تخصیص و تقویت اعتبارات انتظار داریم که طرح هایی که بودجه آن ها به طور کامل تخصص داده نشده بود، به اتمام برسد./854/ج

ارسال نظرات