۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۴۳۸۰۳۶
استاد حوزه علمیه کرمان:

اختلاف افکنی بین مسلمانان حربه دشمن برای جلوگیری از رشد اسلام است

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: بهترین حربه برای جلوگیری از رشد اسلام و اسلام گرایی تبلیغ چهره ای منفی از اسلام به ویژه اختلاف افکنی بین مسلمانان است.
حجت الاسلام علی عارفی، استاد حوزه علمیه کرمان و مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان

حجت الاسلام علی عارفی، استاد حوزه علمیه کرمان و مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با بیان اینکه موج اسلام گرایی علت اصلی اختلاف افکنی بین مسلمانان است، افزود: بهترین حربه جلوگیری از رشد اسلام و اسلام گرایی تبلیغ چهره ای منفی از اسلام به ویژه اختلاف افکنی بین مسلمانان است.

 

حجت الاسلام عارفی افزود: با وجود این عوامل صهیونیست ها قضایایی چون داعش، جنگ های داخلی شیعه و سنی و طائفه گری را مطرح کردند که با درایت علمای شیعه به ویژه رهبری انقلاب و حضرت آیت الله سیستانی این فتنه به سرعت کنترل شد و آنچنان نتوانست اثر خود را بر منطقه و به ویژه عراق و ایران بگذارد.

 

این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه مسأله اصلی اسلام فلسطین و مسجد الاقصی است، گفت: هدف اصلی ما قدس شریف و مسجد الاقصی است؛ بر همین اساس صهیونیست ها برای تامین امنیت اسرائیل و عدم اتحاد کشور های مسلمان دست به تاسیس داعش و اختلافات داخلی زده است.

 

وی اظهار کرد: آنان به دنبال تغییر دو طرف جنگ و انحراف فکری هستند و در صددند که به جای اسرائیل کشور های اسلامی را به عنوان دو طرف نزاع جایگزین کنند و هدف اصلی ایران، سوریه و عراق سعودی ها شوند.

 

این کارشناس مسائل مذهبی تاکید کرد: بعد از معصومین(ع) انسانی سیاس تر از رهبری انقلاب نداریم و نخواهیم داشت.

 

وی یاد آور شد: مسأله قدس شریف و مسجد الاقصی خود نیز انحراف است و هدف این است که ما از مسجد الاقصی غافل شویم و افکار به سمت قدس شریف سوق پیدا کند.

 

این استاد دانشگاه ابراز داشت: این یک نقطه انحرافی است و رهبری فرمودند که هدف اصلی فلسطین و درد اصلی اسرائیل است و این مسایل نباید ما را از علت اصلی قضایا غافل کند.

 

حجت الاسلام عارفی در پایان با بیان این که اسرائیل داعیه نیل تا فرات را دارد، گفت: این اشتباه است که هدف آن ها را نیل تا فرات بدانیم؛ بلکه اگر روزی اسرائیل بر فلسطین پیروز شود، به یقین هدف او به ایران خواهد رسید./303/9701/ب1

ارسال نظرات