۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳
کد خبر: ۴۳۸۱۷۲
به همت مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان؛

همایش پیوندهای آسمانی برگزار شد

همایش پیوندهای آسمانی با حضور 264 زوج طلبه حوزه علمیه خراسان در قالب اردویی یک روزه در اردوگاه شهید بهشتی گلمکان برگزار شد.
همایش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همایش پیوندهای آسمانی امروز با حضور 264 زوج طلبه حوزه علمیه خراسان در قالب اردویی یک روزه در اردوگاه شهید بهشتی گلمکان برگزار شد.


حجت الاسلام حائری مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان در ابتدای این همایش ضمن خیر مقدم به زوج های جوان طلبه حوزه علمیه خراسان، شروع زندگی مشترک را آغازی برای همدلی و هم زبانی بین زوجین دانست و اظهار داشت: زندگی مشترک در ابتدا، با تمام سختی‌هایی که برای انتخاب همسر دارد، بسیار آسان است اما اگر از یک زندگی مراقبت نشود، قطعا آسیب خواهد دید.


وی با تاکید بر اینکه زوجین با یکدیگر باید صمیمی، مهربان و با محبت باشند، خاطر نشان کرد: زوج‌هایی زندگی پایدار و موفق دارند که مشکلات را با همدیگر حل کنند.


مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان در ادامه به ارائه گزارشی از خدمات فرهنگی و رفاهی این مرکز اشاره کرد و افزود: مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان وظیفه خود می داند که از طلاب حوزه های علمیه به عنوان سربازان امام زمان(عج) حمایت کرده و به آنان خدمت رسانی کند.


خاطر نشان می شود در این همایش یک روزه که عصر امروز به پایان رسید، حجت الاسلام محمد جواد نظافت مدیر مدارس حضرت مهدی مشهد، حجت الاسلام حسینی معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی و دکتر احمدی کارشناس خانواده به ایراد سخرانی پرداختند.


یادآور می شود؛ برگزاری برنامه های مختلف از جمله کارگاه‌های آموزشی، برگزاری جشن جنگ شادی و مسابقه کتابخوانی آیین همسرداری از جمله برنامه های این همایش بود./202/859/ب1

ارسال نظرات