۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۴۳۸۲۰۸

نامزدهای عضویت در هیات نظارت بر صداوسیما، مطبوعات و کمیسیون احزاب

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، این هفته اعضای ناظر در هیأت نظارت بر صدا و سیما، هیات نظارت بر مطبوعات و کمیسیون ماده ۱۰ احزاب را انتخاب می‌کنند.
صحن علنی مجلس

به گزارش سرویس پیشخوان  خبرگزاری رسا به نقل از مهر، در جلسات علنی این هفته مجلس شورای اسلامی و در ادامه انتخاب اعضای ناظر مجلس در هیأت‌ها و مجامع، نمایندگان، اعضای ناظر در سه هیأت رسانه‌ای و سیاسی را انتخاب می‌کنند.

 

این سه مجموعه شامل هیأت نظارت بر سازمان صدا و سیما، هیأت نظارت بر مطبوعات و کمیسیون ماده ۱۰ احزاب است.

 

بر اساس بررسی‌های خبرنگار مهر، برای هیأت نظارت بر صدا و سیما، چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی شامل سید احسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده فریمان، غلامرضا کاتب نماینده گرمسار، احمد مازنی و مهدی شیخ نمایندگان تهران نامزد خواهند شد و نمایندگان دو نفر از آنها را انتخاب خواهند کرد.

 

برای اعضای هیأت نظارت بر مطبوعات نیز محمداسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز و محمدعلی وکیلی نماینده مردم تهران از سوی کمیسیون فرهنگی به صحن علنی معرفی خواهند شد.

 

در نهایت دو عضو ناظر مجلس در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب نیز در صحن علنی با رأی نمایندگان انتخاب خواهند شد که بر این اساس محسن کوهکن نماینده مردم لنجان و مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران تا این لحظه اعلام آمادگی کرده‌اند./836/د102/ل

ارسال نظرات