۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۴۳۸۲۸۰

دانشگاه باقرالعلوم از میان طلاب زبان‌آموز می‌پذیرد

دانشگاه باقرالعلوم(ع) از خواهران و برادران طلبه برای ترم پاییز 1395 دوره آزاد زبان های عربی، فرانسه و آلمانی ثبت نام می کند.
پوستر

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری رسا، دانشگاه باقرالعلوم(ع) از خواهران و برادران طلبه برای ترم پاییز 1395 دوره آزاد زبان های عربی، فرانسه و آلمانی ثبت نام می کند.

 

گفتنی است از شرایط پذیرش در این دوره ها برای برادران گذراندن پایه ششم حوزه و برای خواهران گذراندن حداقل 90 واحد حوزوی است.

 

شایان ذکر است زمان و مکان ثبت نام از سوم تا 24 شهریور ماه 1395 از ساعت 8 تا 12 صبح به پردیسان انتهای بلوار دانشگاه، دانشگاه باقرالعلوم(ع) مراجعه کنند که  ثبت نام برادران طبقه اول اتاق 103 و خواهران اتاق 110 خواهد بود.

 

مدارک لازم برای نام نویسی 3 قطعه عکس 3*4 جدید، کپی تمام صفحات شناسنامه، گواهی حوزوی که برای همسران طلاب برگه ارزیابی همسر به همراه کپی صفحه دوم شناسنامه است.

 

لازم به ذکر است منابع امتحانی رشته عربی به صورت آزمون کتبی سه سال دبیرستان است که در تاریخ 27 شهریورماه در دانشگاه باقرالعلوم برگزار خواهد شد و رشته های فرانسوی و آلمانی به صورت مصاحبه است  و شروع کلاس ها روز شنبه سوم مهرماه 1395 خواهد بود./1325/ت303/ی

ارسال نظرات