۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵
کد خبر: ۴۳۸۳۵۶
امام جمعه کهنوج کرمان:

برجام دستاوردی به جز دشمنی آمریکا نداشته است

حجت الاسلام دهقان کسی تا به حال دستاوردی غیر از دشمنی آمریکا از این برجام ندیده است، گفت: متأسفانه کشورهای غربی همچون آمریکا بر تعهدات خود عمل نکردند و روز به روز به راحتی بازهم ایران را تحریم می کنند.
برجام

حجت الاسلام سیف الله دهقان امام جمعه کهنوج در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با یکساله شدن برجام، گفت: همان طور که مقام معظم رهبری در اوایل سال های مذاکرات فرمودند که هیچ وقت نباید به دشمن اعتماد کرد، دولتمردان کشور ایران هم باید این جمله را با گوشت و خون خود آمیخته کنند.

 

وی افزود: هرکار که دولتمردان ایران در مذاکرات با آمریکایی ها انجام دادند و تمام تعهدات خود را در کشور برپا کردند، معلوم شد، که هیچ وقت، کشور آمریکا توان دوستی با ایران را ندارد و نباید به این کشور اعتماد کرد.

 

حجت الاسلام دهقان با بیان این که خوشبین بودن به مذاکرات کاری بی فایده بود، اظهار داشت: عده ای از دولتمردان همیشه به مردم می گفتند که به مذاکرات خوشبین باشید و برجام چرخ زندگی را می چرخاند ولی هنوز این اتفاق نیفتاده است.

 

وی یادآور شد: پیش بینی های مقام معظم رهبری در مورد برجام به وقوع پیوست و همه فهمیدند که نباید در مقابل دشمن کوتاه آمد بلکه همیشه باید کشور خود را با اقتدار و عزت نگه داشت تا کشوری با عزت برای خود بسازیم.

 

استاد حوزه علمیه با توجه به این که آمریکا مجبور شد به پای مذاکرات بیاید، خاطرنشان کرد: قدرت و علم ایران سبب شد که آمریکایی ها بترسند و به ایران پیشنهاد مذاکرات را بدهند.

 

وی اظهار داشت: متأسفانه کشورهای غربی همچون آمریکا بر تعهدات خود عمل نکردند و روز به روز به راحتی بازهم ایران را تحریم می کنند.

 

حجت الاسلام دهقان با اشاره به این که نظام جمهوری اسلامی ایران همیشه به تعهدات خود عمل کرده و به جهانیان نشان داد که ایران کشور بدون خطر است، ابراز داشت: تحریم های آمریکا بر خلاف روح و روان برجام است که دیپلمات های کشور باید در این مورد که چرا آمریکا با وجود مذاکرات باز هم ایران را تحریم می کند، بیندیشند.

 

وی ابراز داشت: برجام های 2 و 3 کارهایی بی فایده بوده که همه این ها گفته های توخالی هستند و کسی هم تا حالا دستاوردی غیر از دشمنی آمریکا از این برجام ندیده است.

 

امام جمعه کهنوج اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند که دیپلمات های کشور سربازان امام زمان هستند که تمام سعی و تلاش خود را کرده اند و اما باید دانست که دشمنی ایران با آمریکا هیچ موقع تمام نمی شود زیرا دشمن همچون گرگ است که فقط به فکر منافع خود است.

 

وی ابراز داشت: با هوشیاری ملت در سایه ولایت توانستیم باز هم دشمن را در هر زمینه ای که می خواست نفوذ کند، راهش را ببندیم و این ها همه از برکات مقام معظم رهبری است.

 

وی در پایان گفت: مسؤولان بدانند که تنها راه نجات کشور حمایت از تولیدات داخلی است و همیشه باید به نیروهای خود تکیه کنیم./302/9707/ب1

ارسال نظرات