۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۴۳۸۴۲۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

پرداختن به مباحث دینی در اولویت برنامه دستگاه ها قرار گیرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: پرداختن به مباحث دینی باید در اولویت برنامه همه دستگاه ها قرار بگیرد و اگر این امر را به خوبی تبیین کنیم و گسترش دهیم بسیاری از مشکلات و آسیب ها از بین می روند.
حجت الاسلام سروستانی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، به منظور گسترش فعالیت های قرآنی صبح امروز نشست اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر با مدیر کل و مسؤولان قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی در این نشست با اشاره به لزوم تلاش بیشتر همه مسؤولان و اقشار مختلف مردم در زمینه نشر فعالیت های قرآنی، اظهار داشت: حوزه فرهنگ حوزه گسترده ای است و ضرورت ها و آسیب های خاصی دارد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: پرداختن به مباحث دینی باید در اولویت برنامه ای همه دستگاه ها قرار بگیرد و اگر این امر را به خوبی تبیین کنیم و گسترش دهیم بسیاری از مشکلات و آسیب ها از بین می روند.

 

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به مبلمان شهری و فضای عمومی شهر بوشهر اضافه کرد: استان و به‌ویژه شهر بوشهر مذهبی هستند و انتظار جامعه مذهبی از مسؤولان این است که وجهه معنوی و مذهبی شهر بیشتر شود و لازم است برای رفع این دغدغه برنامه های مناسبی طراحی و اجرا شوند.

 

در ابتدای این نشست که در کتابخانه تخصصی علوم و قرآن و حدیث اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار شد، اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر در سخنانی بر آمادگی این مجموعه برای تعامل با دستگاه های متولی توسعه فعالیت های قرآنی و به‌ویژه اداره کل تبلیغات اسلامی تاکید کردند.

 

عبدالحسین ناصری، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این دیدار ضمن تشریح برنامه ها و فعالیت های قرآنی تبلیغات اسلامی استان آمادگی مجموعه قرآنی را برای تعامل و همکاری بیشتر در زمینه برگزاری برنامه های قرآنی اعلام کرد.

 

ابراهیم مرادی، مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی مردمی استان در بخش دیگری از این نشست ضمن تقدیر از اعضای شورا و مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بوشهر برنامه های اتحادیه را تشریح کرد و خواستار حمایت بیشتر از فعالیت های قرآنی شد.

 

گفتنی است این نشست با حضور حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیر کل تبلیغات اسلامی، اصغر گورکی، خدیجه گرشاسبی و زهرا رضایی، اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر، فاطمه صفری زاده مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بوشهر، عبدالحسین ناصری رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی و ابراهیم مرادی مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی مردمی استان برگزار شد./202/833/ب1

ارسال نظرات