۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۴۳۸۴۷۲

سرپرست جدید خبرگزاری دفاع مقدس تعیین شد

سید مجید هاشمی دانا با انتخاب هیأت مدیره خبرگزاری دفاع مقدس سرپرست این خبرگزاری شد.
سید مجید هاشمی دانا

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، با انتخاب هیأت مدیره خبرگزاری دفاع مقدس و طی حکمی از سوی سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر، سیدمجید هاشمی دانا، سرپرست این خبرگزاری شد.

 

در این حکم آمده است:

نظر به اهمیت فضای مجازی و عرصه خطیر اطلاع‌رسانی در عصر حاضر و تأکید رهبر معظم انقلاب بر حضور فعال نهادها و نیروهای انقلابی در این عرصه، نقش خبرگزاری دفاع مقدس در ادای رسالت حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیار مهم و تأثیرگذار خواهد بود.

 

در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس، سردار کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اهمیت خبرگزاری دفاع مقدس را همچون اهمیت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس دانست و افزود: دفاع مقدس فقط متعلق به گذشته نیست بلکه به حال و آینده نیز تعلق دارد و هر روز بحمدلله پویا و زنده‌تر می‌شود و از حرکت پیشروندگی خود متوقف نشده است.

 

سردار کارگر با اشاره به اینکه خبرگزاری دفاع مقدس باید به مفهوم والای نام خود برسد گفت: خبرگزاری دفاع مقدس یک خبرگزاری تخصصی در حوزه دفاع مقدس است و بایستی موضوعات یادواره‌ها، راهیان نور، تاریخ و ناگفته‌های دفاع مقدس، فرزندان و خانواده‌های معظم شهدا، رزمندگان و مدافعین حرم و به ویژه نقش امام و رهبری در دفاع مقدس را اولویت فعالیت‌های خبری و رسانهای خود قرار دهد.

 

همچنین سرهنگ پاسدار سیدمجید هاشمی دانا، ضمن تشکر از حسن اعتماد سردار کارگر و هیئت مدیره خبرگزاری دفاع مقدس در پی انتصاب ایشان به سرپرستی این خبرگزاری، اظهار امیدواری کرد؛ با پشتیبانی معاونت‌ها و سازمان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گام‌های مؤثر و رو به رشدی را در اعتلای نام و جایگاه خطیر و ارزشمند این بنیاد و به ویژه خبرگزاری دفاع مقدس داشته باشیم./998/د102/ی

ارسال نظرات