۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۴۳۸۵۴۴
آیت الله علما:

کرمانشاه مهد علما، فرهیختگان و بزرگان است

آیت الله علما با اشاره به اینکه کرمانشاه مهد فرهیختگان، علما و بزرگان است، گفت: علمای بزرگ دین در استان همواره با بیان مسائل دینی و جلسات اخلاقی متعدد، هدایتگر مردم به سوی اسلام و خداوند متعال هستند.
آیت الله مصطفی علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه دقایقی پیش در نشست رییس جمهور با علما، نخبگان، ایثارگران و برگزیدگان استان کرمانشاه، ابراز داشت: کرمانشاه مهد علما و فرهیختگان و بزرگان است.

 

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه تصریح کرد: انقلاب اسلامی با اقدامات شایسته علما و بزرگانی همچون مرحوم آیت الله حاج آخوند، آیت الله بهاءالدین عراقی، مرحوم آیت الله زرندی و آیت الله سید احمد مهری که از شاگردان امام خمینی(ره) بودند در کرمانشاه مطرح و به مردم معرفی شد.

 

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: اندیشه های امام خمینی(ره) و اهداف انقلاب از سوی این علما برای مردم استان تشریح می شد و مردم به حمایت از انقلاب اسلامی تشویق و ترغیب می شدند تا جایی که با حمایت ها و حضور فعال مردم، انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید.

 

آیت الله علما تأکید کرد: حضور بزرگانی همچون خاندان گرانقدر جلیلی، آیت الله نجومی و مرحوم بهبهانی بیانگر جایگاه علمی و فرهنگی استان بوده و مردم استان سال ها از حضور این بزرگان بهره مند می شدند.

 

وی خاطرنشان کرد: علمای بزرگ دین در استان همواره با بیان مسائل دینی و جلسات اخلاقی متعدد، هدایتگر مردم به سوی اسلام و خداوند متعال هستند.

 

امام جمعه کرمانشاه در پایان اظهار داشت: استان کرمانشاه در زمینه های مختلف علم و دانش حائز رتبه های خوب و برتر در کشور است و خدمت به این مردم فرهیخته افتخار است، امید است خداوند متعال روز به روز بر عزت و اقتدار نظام و انقلاب و خدمتگزاران به انقلاب و مردم بیفزاید./857/202/ب2

ارسال نظرات