۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲
کد خبر: ۴۳۸۶۰۲
جریان العمل اسلامی بحرین:

آل‎خلیفه ۲۳۰ سال است به سرقت ثروت بحرین می‎پردازد

جریان العمل اسلامی بحرین، محاکمه رهبر شیعیان این کشور و انحلال جمعیت الوفاق اسلامی را به شدت محکوم کرد.
جریان العمل اسلامی بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از اللؤلؤه، جریان العمل اسلامی بحرین با صدور پیامی، نسبت به اعلام مقامات آل خلیفه مبنی بر محاکمه آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور و همچنین حکم قطعی انحلال جمعیت الوفاق اسلامی واکنش نشان داد.

 

در این پیام آمده است: نظام قبیله آل خلیفه به دستور نظام سعودی قاتل با وجود همه حقایق و دلایل مبنی بر استحقاق ملت بحرین برای تعیین سرنوشت و آزادی و عدالت و در پرتو لیست بلندی از شهدا و مجروحان و آوارگان و مهاجران و فداکاری های بزرگی که انجام داده است، همچنان بر استکبار و غرور پافشاری می کند.

 

این جریان افزود: آل خلیفه در جنایتی جدید و بر اساس ماهیت طایفه ای و سرکوب آزادی ها، از محاکمه آیت الله شیخ عیسی قاسم و تعدادی از مومنان حاضر در صحنه خبر داد. اتهامات منتسب، کاملا متوجه مسؤولان قبلیه آل خلیفه است که ثروت های ملت و کشور را از 230 سال پیش تاکنون به سرقت برده اند.

 

العمل اسلامی از انحلال جمعیت الوفاق و مصادره اموال آن به عنوان توطئه ای برای تصفیه معارضان و مجازات عمومی ملت بحرین یاد کرد و اظهار داشت: همبستگی خود را با آیت الله شیخ عیسی قاسم و برادرانمان در جمعیت الوفاق و سایر شخصیت هایی که ممنوع السفر شده اند، اعلام داشته و تأکید می کنیم که راه نجات ملت بحرین در جهاد عمومی و  ایستادگی یکپارچه تا سرنگونی نظام طاغوتی است./980/ب902/د

ارسال نظرات