۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۴۳۸۶۰۴
حجت‌الاسلام ابراهیم‌پور خبر داد؛

اجرای طرح تربیت مبلغان حجاب در سال ۹۵

مدیر مرکز تحقیقات و طرح های کاربردی حجاب ریحانه النبی به تشریح برنامه‌های در دست اقدام این مرکز پرداخت و از طرح تربیت مبلغان حجاب در سال 95 خبر داد.
ؤسسه تحقیقات و طرح های کاربردی حجاب ریحانه النبی(س)

حجت الاسلام محمدمهدی ابراهیم پور، مدیر مرکز تحقیقات و طرح های کاربردی حجاب ریحانه النبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا خاطرنشان کرد: مجموعه ریحانه النبی بیشتر در مدارس متمرکز شده بود و طرحی را حدود 10 سال در مدارس اجرا کرد.

 

مدیر مرکز حجاب ریحانه النبی با بیان این که طرح های این مرکز نیاز به پشتیبانی دارد، اظهار داشت: به اذعان مسؤولان آموزش و پرورش و نهادهای فرهنگی و مسؤولان نظام، برخی از اعضای جامعه مدرسین، مجلس خبرگان رهبری و مراجع تقلید دست اندرکاران عرصه آموزش؛ طرح تمرکز طلاب در مدارس از سوی این مرکزامروزه به عنوان یک مدل فرهنگی و موفق در مدارس ابتدایی است که این مؤسسه به عنوان رسالت خود ارائه داده و توسعه این طرح نیاز به پشتیبانی دارد.

 

این کارشناس دینی از برنامه سال جدید مرکز حجاب ریحانه النبی خبر داد و تصریح کرد: بعد از ارائه این طرح موفق و تمرکز بر برنامه ها، به دنبال آموزش مبلغان حجاب به صورت تخصصی و ویژه هستیم که با مواجه با هر نوع شبهه حجاب بتوانند پاسخ منطقی و مستدل داشته باشند؛ این برنامه را در اولویت برنامه های سال 95 قرار داده ایم.

 

وی درباره برگزاری دوره های تخصصی حجاب از سوی مرکز حجاب ریحانه النبی گفت: در حال برنامه ریزی هستیم و هر استانی که بتوانند افراد موفق تبلیغی خود را به ما معرفی کنند، سعی می کنیم در حد توان خود آموزش های لازم را بدهیم که بتوانند به غنای علمی در پاسخگویی به شبهات حجاب برای دبیرستان ها و برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و گفتمان های حجاب و محافل علمی برسند تا بتوانند این مباحث را مطرح کنند./822/ت302/س

ارسال نظرات