۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۴۳۸۶۲۹
مسؤول نمایندگی تیپ پیاده امام صادق بوشهر:

آمریکا از وجود ایران به هیچ وجه آسوده خاطر نخواهد بود

مسؤول نمایندگی تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر گفت: اسرائیل و آمریکا از وجود ایران به هیچ وجه آسوده خاطر نخواهد بود.
حجت الاسلام اعلمی نژاد

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالکریم اعلمی‌نژاد صبح امروز در همایش سربازان علی فدائیان ولایت در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر، گفت: مشرکان در ضربه زدن به مسلمانان به هر وسیله و امکاناتی دست می‌زنند.


حجت الاسلام اعلمی‌نژاد با بیان اینکه ابزار جنگی در حال تغییر و تحول است، ادامه داد: مسلمانان نیز با وحدت و هر وسیله‌ای و با قوت آماده مقابله با آنها باشند زیرا تا زمانی که وحدت داشته باشیم و خود را با وسایل نظامی قوی باشیم دشمنان جرات حمله و ایجاد تفرقه بین ما نخواهند داشت.


وی با اشاره به اینکه دشمنان در جبهه‌های مختلف مشخص هستند، گفت: مسلمانان نباید از رعب و وحشتی که دشمنان با امکانات نظامی خود برای آنها به وجود آورده‌اند ترس و ابایی داشته باشند زیرا اینها همه در برابر اتحاد مسلمانان طبل تو خالی است.


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر با تاکید بر اینکه مسلمانان در مقابله با دشمنان باید ایستادگی کنند، اضافه کرد: ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان و تجهیز هر گونه وسیله نظامی برای مقابله با دشمنان برای مسلمانان خواسته قرآن است.


حجت الاسلام اعلمی نژاد با تاکید بر اینکه کار دشمن فتنه‌گری است و فتنه‌گری هم از قتل بدتر بوده، بیان داشت: ما باید با رفتارهای سنجیده فکر دشمن را مخدوش کنیم تا نتوانند به اهداف شیطانی خود برسند.


وی با بیان اینکه آل خلیفه و آل سعود برخی از کشورهای منطقه به دنبال فتنه‌گری در منطقه هستند، تصریح کرد: فتنه‌گری‌های آل‌سعود و آل خلیفه علیه مسلمانان منطقه در آینده نزدیک دامن آنها خواهد گرفت.


حجت الاسلام اعلمی‌نژاد در ادامه با تاکید بر اینکه دشمن سال‌ها بر فتنه‌گران سال 88 کار کرده بود، گفت: فتنه 88 سبب شد که چهره افرادی که آمریکا 20 سال روی آنها کار کرده بود فاش شود.


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر تاکید کرد: فتنه فتنه‌گران در سال 88 ابرقدرتی را باید از کار می‌انداخت اما سخنان امام خامنه‌ای در آن زمان و امداد غیبی امام عصر(عج) نظام سربلند از این فتنه بیرون آمد.


حجت الاسلام اعلمی‌نژاد با بیان اینکه رژیم اشغال‌گر صهیونیستی از برجام خوشحال بوده و به هیچ وجه ناراحت نیست، یادآور شد: اسرائیل و آمریکا از وجود ایران به هیچ وجه آسوده خاطر نخواهد بود و اگر زیاده‌روی‌های آمریکا در منطقه ادامه داشته باشد پای نظام به شدت به تن آمریکا خواهد خورد و در آن شک نداشته باشید./101/833/ب1

ارسال نظرات