۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۴۳۸۶۴۳
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد:

ملت ایران در مقابل سیاست‌های استکبار جهانی ایستادگی خواهد کرد

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد (ع) گفت: غربی‌ها ایران آمریکایی می‌خواهند، ولی امروز ما محکم ایستاده‌ایم، ما استقلال خودمان را داریم و تمام نقشه آن‌ها بر آب است و قدرت‌های غربی به توانایی ما پی می‌برند.
حجت الاسلام حسین عدالتی شربیانی

حجت‌الاسلام حسین عدالتی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، درباره بان کی مون و خانم مرکل که مدعی شده بودن که آزمایش‌های موشکی ایران، با روح برجام  هم خوانی ندارد و ایران مقررات شورای امنیت را نقض کرده است گفت: ما در یک کشوری زندگی می‌کنیم که بالای سرما ولایت فقیه است که رهبر ما الگوی هدایت‌گر این انقلاب است و قدرتِ به ما داده شده در برابر کشورهایی که دشمن قسم خورده ما هستند از هر راهی که بخواهند وارد شوند جواب تهدیدات آن‌ها را بدهیم.

 

حجت الاسلام عدالتی در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب از همان ابتدا قبل از برجام به طرف غرب، خوش بین نبود و اطمینانی به آنها هم نداشت.

 

این کارشناس حوزوی اضافه کرد: در بحث برجام این همه عزیزان ما تا جایی که توان داشتند، هر چه را غربی‌ها گفتند قبول کردند و همه کار هم انجام دادند ولی طرف مقابل فقط بهانه آورد آن‌ها برنامه آزمایش‌های موشکی ما را نقض برجام می‌دانند

 

وی ادامه داد: اصلا بحث‌های موشکی تعطیل، پادگان های نظامی تعطیل، اسلحه تعطیل، باز بهانه می‌آورند این‌ها نمی‌خواهند ما پیشرفت کنیم و روی پای خود بایستیم اصل برنامه دشمن این است که ما  از دین خودمون اسلام و اعتقادات خود دست بر داریم آن وقت دوست دار ما می‌شوند.

 

غربی‌ها ایران آمریکایی می‌خواهند

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: غربی‌ها ایران آمریکایی می خواهند ایران تحت فرمان غرب ولی امروز ما محکم ایستاده‌ایم به جهنم که قبول نمی‌کنند، ما استقلال خودمان را داریم.

 

این استاد حوزوی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرموده است دشمن خواسته‌اش این بود که ما از برجام جواب نگیریم و برجام به نفع غرب بوده است، ما به تعهدات خود پای بند بودیم ولی غربی‌ها جز آوردن بهانه اقدامی نکردند.

 

این کارشناس دینی عنوان کرد: اگر ما می‌خواهیم پیروز باشیم باید ایستادگی کنیم، بر خود متکی باشیم، ما 37 سال است که تحریم هستیم ولی هنوز سرپا ایستاده‌ایم و دشمن هنوز از این مقاومت ما ترس و هراس دارد.

 

ملت ما، بسیجیان ما و مردم انقلابی همواره بیدار هستند

ملت ما، بسیجیان ما و مردم انقلابی بیدار هستند و تمام نقشه آن‌ها بر آب است و قدرت‌های غربی به توانایی ما پی می‌برند.

 

این کارشناس مسائل سیاسی در مورد عملکرد بان کی مون در برابر عربستان و رژیم صهیونیست، اشاره کرد: بان کی مون دبیرکل سازمان ملل متحد با پول دهنش بسته است و بسته می‌ماند.

 

وی ادامه داد: بان کی مون با پول چشمانش را در برابر کشته شدن بچه‌های یمنی می‌بندد او مدت هاست تحت حمایت غرب است چطور می‌تواند علیه آن‌ها اقدامی کند در حالی که دست پرورده آن‌هاست.

 

این کارشناس مذهبی اظهار داشت: آن‌ها حرف از حقوق بشر می‌زنند آن هم از نوع حقوق بشر آمریکایی که به ضرر مردم بیچاره سوریه و عراق است ادعای حقوق بشر می‌کنند ولی در ظاهر به آن پای بند هستند ولی در عمل مردم مظلوم را به خاک و خون می‌کِشن و بسیاری از جوانان بچه‌ها و زنان را به شهادت می‌رسانند.

 

این استاد حوزوی ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب ششم تیر ماه الی دوازدهم تیر  ماه را حقوق بشر آمریکایی اعلام کرد و امروز اتفاقی که می‌افتد نشان دهنده این است که رهبری می‌خواست چشمان ما را باز کند تا دشمن را بشناسیم.

 

این کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد: آن‌ها چطور حرف از حقوق بشر می‌زنند درحالی که یک هواپیمای مسافربری ایرانی را با ناو خود منفجر می‌کنند این کشتار نیست، کشتار مردم و زن و بچه‌های بی‌گناه این چه نوع حقوق بشری است.

 

وی در ادامه اشاره داشت: پیامی که برجام برای ملت ما داشت و به ما درس عبرت داد این بود که ای ملت ایران سعی کنید روی پای خودتان بایستید اقتدار خودتان را نشان دهید.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد (ع) در ادامه با اشاره به اینکه امروز دولت به جای مذاکره و سازش به غرب بیاید حمایت از استعداد های داخلی کند بیان کرد: اگر امروز ما به این جایگاه رسیدیم قدرت اول منطقه هستیم پیشرفت کرده‌ایم نشان دهنده این است نخبگان ما جوانان ما از نیروی فکر خود استفاده می‌کنند ملت ما بیدار است و جوانان ما آگاه این موضوع است که برای مردم ما آشکار شده و آمریکایی‌ها حرف هایشان بی‌اعتبار است و ما باید دانشگاه‌ها و مراکز علمی خود را توسعه دهیم و بر دانش نیروی داخلی متکی باشیم.

 

وی در پایان گفت: بحث برجام هیچ اثری بر روی ملت ما نداشت بلکه مردم ما بیدار شدند از سوی دیگر آشکار شدن چهره‌ی واقعی دشمن برای ما که دیگر تعهدات دشمن هیچ ملاک و اعتباری برای ما ندارد ما محکم می‌ایستیم و در برابر آن‌ها ایستادگی می‌کنیم و هیچ ترسی از آن ها نداریم./853/302/ب3

ارسال نظرات