۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۴۳۸۶۶۴
مدیر حوزه علمیه در قزوین:

مشکل اصلی غربی‌ها، ریشه انقلاب اسلامی در ایران است

مدیر حوزه علمیه در استان قزوین گفت: درزمانی وزیر دفاع اسبق آمریکا گفته بود ما به دنبال خشکاندن ریشه انقلاب اسلامی در ایران هستیم که نمونه آن جریان فتنه 88 بود که قصد براندازی نظام را داشتند.
حجت الاسلام علی عباسی

حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، درباره اظهارات بان کی مون که برنامه آزمایش‌های موشکی ایران را نقض در مقررات شورای امنیت و برجام دانسته بود گفت: بان کی مون و غرب تنها به دنبال بهانه هستند درحقیقت این موضوعات فقط شاخه‌هایی است و مشکل اصلی غرب، ریشه انقلاب اسلامی در ایران است و دشمن با اصل نظام جمهوری اسلامی مخالف است.

 

مشکل اصلی غربی‌ها، ریشه انقلاب اسلامی در ایران است

حجت الاسلام عباسی ابراز کرد: در زمانی وزیر دفاع اسبق آمریکا گفته بود ما به دنبال خشکاندن ریشه انقلاب اسلامی در ایران هستیم نمونه آن جریان فتنه 88 که قصد براندازی نظام را داشتند.

 

این کارشناس حوزوی افزود: آنها از هر طرفی به دنبال توطئه علیه ایران هستند و برای ما مردم ایران بهانه می‌آورند آنها پیشرفت‌های موشکی ایران را نقض می‌کنند اگر ما در برابر خواسته‌های آنان تسلیم شویم دیگر درخواست‌های آنها تمامی ندارد که هیچ، بلکه روز به روز به تعداد این خواسته‌ها افزوده می‌شود و ما تنها مطیع فرمان آنها می‌شویم و دیگر استقلال خود را از دست می‌دهیم ملت غیور ایران زیر بار هیچ سلطه‌ای نمی‌رود.

 

کودک کُش سعودی در یمن و اسرائیل

این کارشناس سیاسی اظهار کرد: آنها هرروز به دنبال یک بهانه هستند تا سر از تعهدات خود، شانه خالی کنند روزی می‌گویند برنامه‌های موشکی ایران با روح برجام همخوانی ندارد فردا روز به ما تهمت حمایت از تروریست را می‌دهند و حزب الله لبنان را تروریستی می‌دانند و ایران را حامی تروریست معرفی می‌کنند مگر همین غربی ها نبودن که از آل سعود و صهیونیست اسرائیل حمایت می‌کردند رژیم‌های کودک کُش سعودی در یمن و اسرائیل اشغالگر در فلسطین تروریست نیستند وما نباید به وعده‌ها غربی دل خوش کنیم آن‌ها جز دروغ گویی کاری نمی‌کنند.

 

این استاد حوزوی درباره اقدام‌های اخیر بان کی مون که به جای فشار بر روی عربستان و اسرائیل که ناقضان حقوق بشر هستند وارد فاز ایران هراسی شده است تصریح کرد: بان کی مون هیچ استقلالی در عمل و نظر خود ندارد تابع قدرت‌های غرب است و با دستور همان‌ها به این سمت انتخاب شده است نمونه‌اش خارج کردن نام عربستان از لیست سیاه سازمان ملل برپایه ظلم و ستم و خونخواری بنا شده است.

 

وی در ادامه اضافه کرد: آنها در مقابل ما ملت ایران هستند ایرانی که حامی حقوق بشر است و بارها در برابر جنایت رژیم خونخوار اسرائیل ساکت نماینده و از مردم مظلوم فلسطین و سوریه حمایت کرده است ملت غیور ایران همواره در برابر آنان ایستادگی می‌کند و حامی مردم مظلوم هستند.

 

مدیر حوزه علمیه استان قزوین ابراز کرد: دشمن امید دارد تا از افرادی که در داخل کشور هنوز از خواب غفلت بیدار نشده‌اند و به بیداری اسلامی نرسیده‌اند استفاده کند و به نظام آسیب بزند بار‌ها با دادن وعده‌های تو خالی مردم و افرادی که روحیه غرب گرایی و سازش با غرب را دارند فریب داده است تنها با دادن روزنه امیدی بر پایه دروغ ولی امروز دیگر برای تمام مردم چهره دشمن آشکار شد و نقاب‌ها برداشته شده است.

 

وی در پایان گفت: برجام حاوی عبرت‌هایی برای ما بود از جهت عهد شکنی غربی‌ها و اینکه نمی‌توان به دشمن اعتماد کرد زیرا آنها تنها به دنبال فریب کاری هستند و قصدشان براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است./853/302/ب3

ارسال نظرات