۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۴۳۸۶۷۶
مقیمی در جمع خبرنگاران:

هیچ فردی تاکنون تبلیغات ریاست‌جمهوری را آغاز نکرده است

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: ما گزارشی نداریم که فردی تبلیغات ریاست‌جمهوری را آغاز کرده، البته این مراسم‌ها و سخنرانی‌ها توسط وزارت کشور رصد می‌شود.
محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور

به گزارش سرویس پیشخوان  خبرگزاری رسا به نقل از تسنیم، محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور امروز در حاشیه گردهمایی معاونان سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری‌های سراسر کشور با تأکید بر نقش معاونان استانداری‌ها در پیشبرد برنامه‌ها، گفت: معاون استانداری نقش مهمی در شهرستان‌ها دارند، بنابراین باید آنها اطلاعات کافی از خط مشی‌های وزارت کشور داشته باشند.

 

وی افزود: در طول دو روز برگزاری این همایش عملکرد معاونان مورد بررسی قرار گرفته و مشکلات نیز توسط آنان مطرح خواهد شد تا ما براساس آن تصمیمات اساسی را بگیریم و در جهت رفع ایرادات اقدام کنیم.

 

معاون سیاسی وزیر کشور ادامه داد: ما در این گردهمایی به بررسی مسائل اجتماعی و امنیتی و سیاسی در استان‌ها و همچنین مسائل اخلاقی مثل نحوه مرزبندی استان‌ها، شهرستان‌ها و بخش‌ها می‌پردازیم.

 

مقیمی توجه به موضوع انتخابات سال 96 را از دیگر برنامه‌های این همایش عنوان کرد و گفت: ما باید برای انتخابات سال 96 آماده شویم و به همین دلیل باید کمبودهای برگزاری این انتخابات مورد توجه قرار گیرد.

 

وی درباره برخی تبلیغات انتخاباتی زودهنگام ریاست‌جمهوری و سفر برخی از چهره‌ها و سخنرانی آنها با نیت تبلیغات انتخاباتی، تصریح کرد: ما گزارشی دال بر اینکه بعضی‌ها تبلیغات ریاست‌جمهوری را آغاز کرده‌اند، نداریم.

 

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: سخنرانی‌ها با موضوعات اجتماعی و فرهنگی انجام می‌شود که تبلیغات انتخاباتی نیست، البته این مراسم‌ها و سخنرانی‌ها توسط وزارت کشور رصد می‌شود.

 

مقیمی با اشاره به امنیت مرزهای کشور اظهار داشت: امنیت کامل در مرزها داریم و نمونه آن سفر رئیس‌جمهور به استان کرمانشاه بود که بدون هیچ مشکلی برگزار شد، البته قرار است در این گردهمایی درباره امنیت مرزها نیز صحبت کنیم./836/د102/ل

ارسال نظرات