۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۶
کد خبر: ۴۳۸۹۹۸
آيت‌الله ایمانی:

نمایندگان، مصوبات سفر وزرا به فارس را پیگیری کنند

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: استان فارس در زمینه آب، اشتغال و بیکاری نسبت به دیگر استان‌های کشور با مشکلات فراوانی روبه‌رو است بنابراین می‌طلبد نمایندگان، مصوبات سفر وزرا به فارس را پیگیری کنند.
آیت الله اسدالله ایمانی

به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، آیت‌الله اسدالله ایمانی سه‌شنبه شب در نشست اقتصاد مقاومتی با حضور معاون اول رئیس جمهوری، اظهار داشت: استان فارس بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در تامین مواد غذایی کشور حرف نخست را زد که این امر به قیمت از دست دادن منابع زیرزمینی آب انجام شد.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز استان فارس با از دست دادن منابع زیرزمینی آب، روی سفره خالی و دشت‌ها به خطر قرمز رسیده و نیاز به کمک مسؤولان و دست‌اندرکاران دولتی است.

 

امام جمعه شیراز تصریح کرد: نمایندگان باید مصوبات این سفر معاون اول رئیس جمهور و چند تن از وزرا به استان فارس را پیگیری و دنبال کنند.

 

آیت‌الله سید علی‌اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) نیز در این نشست، اظهار داشت: کابینه دولت اسلامی نشان از ولایتمداری و اقتدار است و لازم است تمام دستگاه‌ها در همین راستا و بر مبنای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: فارس در گذشته شاهد عقب‌ماندگی‌هایی در ابعاد مختلف بوده و با ارائه خدمات ارزشمند کنونی از سوی دستگاه اجرایی استان شاهد تحولات چشمگیری در استان هستیم.

 

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: شیراز از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) مطرح شد و در این راستا برای ارائه خدمات به  زائران داخلی و خارجی نیاز به توسعه حرم بیش از گذشته احساس می‌شود./101/919/ب1

ارسال نظرات