۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
کد خبر: ۴۳۹۰۱۳
مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری:

مردم متولیان اصلی برگزاری جشن های دهه کرامت هستند

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مردم متولیان اصلی در برگزاری جشن های دهه کرامت هستند، گفت: جشن های دهه کرامت با رویکردهای خلاقانه، نوآورانه و به منظور بالا بردن نشاط و شادابی مردم برگزار می شود.
دهه کرامت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام مراد یوسفی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری، شامگاه سه شنبه، 29 تیرماه، در دیدار هیأت اجرایی نخستین جشنواره ملی تولید کتاب رضوی با نماینده ولی فقیه در این استان و امام جمعه شهرکرد، گفت: 17 دستگاه اجرایی در برگزاری جشن های دهه کرامت استان همکاری دارند.

 

وی در ادامه جشنواره بین ‌المللی امام رضا(ع) را یکی از برنامه‌های دهه کرامت عنوان کرد و افزود: جشن های دهه کرامت به منظور بالا بردن نشاط و شادابی مردم در سراسر استان برگزار می شود.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برگزاری جشن های مردمی دهه کرامت بر عهده ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور است که در استان ها با مدیریت دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد برگزار می شود.

 

حجت الاسلام یوسفی با بیان اینکه جشن های دهه کرامت با به صورت مردمی در مساجد و محلات برگزار می شود، اظهار داشت: حضور خادمین حرم امام رضا(ع) یکی از مهمترین برنامه های جشن های دهه کرامت در این استان است.

 

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ رضوی در بین عموم مردم خصوصا جوانان و نوجوانان از ضرورت ها است، گفت: 17 دستگاه اجرایی برای شناخته شدن فرهنگ رضوی و ترویج این فرهنگ در استان چهارمحال و بختیاری دور هم جمع خواهند شد.

 

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مردم متولیان اصلی در برگزاری جشن های دهه کرامت هستند، گفت: جشن های دهه کرامت با رویکردهای خلاقانه، نوآورانه و به منظور بالا بردن نشاط و شادابی مردم برگزار می شود.

 

این مقام مسؤول با تأکید بر اینکه باید بستر مناسبی برای تداوم اجرای برنامه ‌ها و جشن ‌های معنوی در تمامی طول سال در این استان فراهم شود، ابراز داشت: به یقین برگزاری جشن‌ های رضوی با رویکرد ترویج سیره ائمه اطهار(ع) می‌تواند فرهنگ جامعه را متحول کند.

 

وی با اشاره به برنامه های دشمن برای کمرنگ کردن ارزش ها و اعتقادات دینی در جوانان گفت: آشنایی و نهادینه کردن ارزش ها در اذهان نسل سوم و چهارم انقلاب از دغدغه های مسؤولان است.

 

حجت الاسلام یوسفی در پایان برگزاری کمی و کیفی جشن های این دهه را ناشی از اراده و اعتقاد اسلامی و برخاسته از عشق و معرفت دینی دانست و تصریح کرد: تلاش در این راستا فراتر از وظایف اداری و حاکمیتی است.

 

خاطرنشان می شود: از یکم ذی القعده سالروز تولد حضرت معصومه (سلام الله علیها) تا یازدهم ذی القعده سالروز تولد امام رضا (علیه الاسلام) به نام دهه کرامت نامگذاری شده است./202/9457/ب1

ارسال نظرات