۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۴۳۹۰۲۲
از صبح امروز؛

بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در زنجان آغاز شد

بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در رشته های مختلف ترتیل، حفظ، قرائت و تفسیر با حضور مسؤولان ادارت کل استان و رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان از صبح امروز در حال برگزاری است.
 قرآن کریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام تقی شجاعی، رییس اداره عقیدتی سازمان جهاد کشاورزی استان، امروز در مراسم افتتاحیه بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، با اشاره به برگزاری این مسابقات، گفت: این دوره؛ بیست و هشتمین دوره از سری مسابقات سالانه قرآن کریم، ویژه کارکنان و خانواده های آنها است.

 

وی در ادامه با اشاره به رشته ها و نفرات شرکت کننده در این دوره از مسابقات، اظهار داشت: در این دوره از مسابقات قرآن کریم 17 نفر در رشته قرائت، 18 نفر در رشته ترتیل، 34 نفر در رشته حفظ، 70 نفر در رشته تفسیر و 18 نفر نیز در رشته اذان شرکت کرده اند که از امروز به رقابت خواهند پرداخت.

 

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به حضور نفرات برتر در مسابقات کشوری قرآن کریم، تصریح کرد: در تمامی رشته ها سهمیه های جداگانه ای برای تمامی رده های شرکت کنندگان اعم از کارکنان و خانواده ها، در نظر گرفته شده است که نفرات اول به مسابقات کشوری اعزام شده و از نفرات دوم و سوم نیز با اهدای جوایزی تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

حجت الاسلام شجاعی در پایان با اشاره به کسب رتبه چهارم از سوی استان زنجان در سال های گذشته در مسابقات کشوری قرآن کریم خاطرنشان کرد: هر ساله از بین همین شرکت کنندگان نفراتی به مرحله کشوری مسابقات قرآنی سازمان جهاد کشاورزی اعزام می شوند که چند سالی است به توفیقات خوبی دست یافته و زنجان جزو استان چهارم و پنجم قرار گرفته است.

 

گفتنی است؛ بنا بر اعلام مسؤولان برگزار کننده مسابقات قرآن کریم، پس از اتمام مراسم افتتاحیه، بلافاصله مسابقات در تمامی رشته ها به صورت جداگانه بین خواهران و برادران برگزار خواهد شد./949/202/ب2

ارسال نظرات